HERKESE SELAM.🙋
UZUN ZAMANDIR SINAVLARIMDAN ÖTÜRÜ BOLUM YAZMIYORDUM.. SUKUR YGS YI ATLATTIM AMA SIRADA LYS VAR.. ONUDA ATLATACAGIM INSALLAH.🙏
DUALARINIZA IHTIYACIM VAR..SEVEREK YAZDIGIM BIR BOLUM OLDU.. UMARIM SIZDE SEVERSİNİZ.. YORUM VE BEGENILERINIZI EKSIK ETMEYIN LUTFEN..
IYI OKUMALAR..💕
Selin
Şaşkındim. Bir o kadar da korkuyordum.. Annemin attığı her adım kalbime bir ok gibi saplaniyordu..
Sonunda yanımıza gelmişti. Gözlerimin içine bakarak ağlamaklı bir şekilde adımı söyledi..G:Selin.😦
Öylece yutkunup kalmıştım..
Gözlerim doluyordu. Dudaklarimin arasında çıkıverdi o kelime..S:Anne..😢
Ben bana kızacak diye beklerken boynuma atıldı bir anda..
G:Kızım. Çok özledim ben seni..😧
Dayanamadım. Bende sardim kollarimi ona..
S:Annemm..😧 Bende. Bende çok özledim..
Öptü kokladi beni ve ayrıldıktan sonra süzdü beni uzunca..
G:Sen ne kadar güzel bir gelin olmuşsun böyle..
Hem ağlamaklı hem mutlu bir ifade almıştı yüzünü. Dönüp Ali'ye baktığımda gülümsüyordu..
S:Teşekkür ederim..
G:Bitanem benim. Hadi siz devam edin dansiniza. Ayıp olmasın konuklara. Burdayım ben tamam mi?Başımla onaylamistim söylediklerini. Beni bir kez daha öperek masasına gitti..
Ben arkasından öylece bakakalmisken Ali tuttu belinden ve ona donememi sağladı..
Hala şoktaydim.A:Bebeğim iyi misin?
S:Iyiyim..
A:Istemiyorsan devam etmeyelim..
S:Hayır aksine şu an daha çok istiyorum..Gülümsedi ve kavradı belimi.
S:Nasıl buldu burayı..? Bizi.?
Ali hiçbirşey demiyordu sadece gülümsüyordu.. Birşeyler bildiğini anlamam uzun sürmemisti..
S:Biliyordun dimi
A:Yaniii..☺
S: Ne yanisi Ali ya.. Böyle birşeyi nasıl saklarsin benden..?
A:Ben süpriz olsun diye.. Yani sevinirsin diye.. kizdin mi?
S:Annem bana kizarsa kizicam evet..
A:Ya napiyim kadın çok istemiş..
S:Nasıl çok istemiş.. Annem bizim düğünümüzü nerden öğrendi ki?
A:Ya Tuğçe ağzından kaçırmış..
S:Ne.😮E yuh yani.. Sorarım ama ben ona bunun hesabını..
A:Selincim sakin olur musun biraz.. Etrafına bi bak. Bu insanların hepsi bizim için burda. Bugün bizim günümüz..
S:Tamam haklısın. Sakinim..
A:He şöyle..😊Dans etmeye devam ediyorduk. Heyecanlıydım.. Ali'nin boynuna sarılı ellerim titriyordu..
Annem dolu gözlerle yan masada bizi izliyordu.. Bu gece birçok duyguyu aynı anda yaşıyordum.....
Müzik bittiğinde davetlilerin alkışları eşliğinde masamıza geçmiştik..
Hareketli müzikler çalmaya başlamıştı.. Herkes halinden memnun ve mutlu görünüyordu.. Annem uzaktan Ali ile bizi izliyordu. Bir an olsun gözlerini ayirmiyordu.. Ali kulağıma doğru eğildi ve..A:Mutlu musun?
S:Çok mutluyum.
A:Yüzün niye gülmüyor o zaman?
S:Korkuyorum.
A:Neden?
S:Ne biliyim içimde tuhaf bir şekilde rahatsız edici bi his var..
A:Selin etrafına bak. Herkes eğleniyor ama biz böylece oturuyoruz burda.. Oysa ki bu düğün bizim.. Bebeğim bugün bizim günümüz..