HERKESE MERHABA😀🙌
BU BÖLÜM BIRAZ HÜZÜNLÜ BIRAZ HEYECANLI VE...
😏
YA DA BÖLÜMÜN NASIL OLDUĞUNA OKUYARAK SIZ KARAR VERIN..
HIMM BU ARADA BÖLÜMÜ ACELE ETMEDEN AKICI BIR SEKILDE OKURSANIZ DAHA IYI ANLARSINIZ VE DAHA IYI HAYAL EDERSINIZ..
SEVGILER..❤
IYI OKUMALAR..😊Selin
Onunla evlenmeyi kabul ettigimden beri Yerinde durmuyordu.. Ben sirtim ona dönük bir şekilde yatiyordum.. Ali de kollarını arkamdan sarmıştı ama yatmiyordu.. Saclarimla oynuyordu.. Bir süredir gözüm kapalıydı ama uyumuyordum..
O da uyuyup uyumadigimi anlamak için kısık sesle seslendi..A:Selinn...
Belli etmiyordum ama benimde ıçim içime sigmiyordu.. Dayanamadım ve ses verdim..
S:Efendim..
A:Uyudun mu? Diyecektim..
S:😊 Uyumadim..
A:Uyuyabiliyomusun Peki?
S:Uyuyamiyorum...
A:Kalksak mi?
S:Kalkıp napcaz?
A:Ne biliyim.. Bulurduk birşeyler.. Hem benim aklıma takılan birşeyler var..
S:Ne gibi..?
A:Ciddiymiydin?
S:Hangi konuda?
A:Yani ben evlenene kadar sana bi daha dokunamiycak miyim?
S:Evet.. Yani böylesi daha iyi..
A:Tamamda ilk kez birlikte olmiycaz ki
S:Ya olsun.. Ben özel olmasını istiyorum o gecenin..
A:O zaman bu evlilik işini fazla uzatmayalım.Çünkü sensizlikten ölebilirim..
S:Eninde sonunda yine seninim..❤
A:Biliyorum ama yinede seni özlüyorum..
S:Ben özlemiyomuyum şapşal..😊
Neyse hadi uyuyalim.
A:Hani uyuyamiyodun sen?
S:Evet uyuyamiyorum ama uyumamiz lazım.. Bu planladiklarimizi hayata geçirebilmek için enerjiye ihtiyacımız var sevgilim..
A:Haklısın.. Iyi geceler bebeğim.
S:Iyi geceler.Başıma kondurduğu minik öpücükle uykuya dalmistim bile..
Sabah uyandığımda Ali yanımda yoktu.. Önce aşağıya inip salona baktım ordada yoktu.. Bu defa mutfağa gittim.. Ocaktaki çayı gördüm ama Ali yine yoktu.. Ali diye seslendim ve sonunda bahçede olduğunu öğrenmiştim..S:Ali..
A:Bahçedeyim sevgilim..Hemen yanına gittim. Hava çok güzeldi ama sevgilimin hazırladığı kahvaltı daha güzel..😊 Ali masaya tabakları koyarken gidip atladım arkasından boynuna..
A:Yavaş yavaş.. 😁
S:Ya benim marifetli sevgilim..
A:E biraz öyle olduğum doğru tabi..
S:Ama bak alışırım hergün isterim sonra..Aliş'den bi öpücük alıp masaya oturdum..
A:Zaten bu gidişle öyle olcak baksana daha bi yumurta bile kiramiyorsun..
S:Allah Allah ya.. Sen hastayken kim doyurdu seni oğlum..
A:Hi doğru çorba yapabiliyordun sen..
S:Ali😊
A:Sevgilim☺
S:Sus..😊
A:Okey.. Ben çayı getiriyim o zaman..
S:Bencede..Ali mutfağa gidip çayı getirdi ve çayları koymaya başladı..
Çayımı koyup bana uzattı..S:Saol aşkım..
A:Afiyet olsun..Kendi çayını da koyduktan sonra oturdu..
A:Hadi bakalım kahvaltimizi yapip hemen çıkıyoruz..
S:Nereye?
A:Önce nereye gidecegimize karar vericek sonrada orda bi ev bakicaz..
S:Ali acele mi ediyoruz sanki biraz..
A:Geç bile kaldık Selin.. Babam mesajımı almıştır..
S:Ne mesajı?
A:Uyandığımda babamın mesajını gördüm.. Senden ayrılıp ayrilmadigimi sordu.. Bende ayrilmiycam yazınca bugün Güneş hanıma herşeyi anlatacağını yazdı..
S:Ne..Bir hışımla yerimden firladim...
S:Ali ne diyosun sen..¿
A:Biz kaçınca zaten ögrenmiycek miydi?
S:Olmaz.. Benden duysun o zaman.. Babandan ögrenirse bana iki kat kızar..