Afferin Sana Maviş..

2.9K 129 116
                                    


HEPİNİZE MERHABA..🙋
ARKADASLAR BÖLÜMÜ OKUMADAN ONCE SUNU BILMENIZI ISTERIM KI.. ANLAMDIGIM BIR NEDENDEN DOLAYI HANDE BENI INSATGRAMDA ENGELLEDI.. SIRF BUNUN ICIN SON ÜÇ -DÖRT GUNDUR ZOR ANLAR YASIYORUM... HANDE'NiN GECENKI GAZETE RÖPORTAJINI OKUDUKTAN SONRA INSTAGRAMA ONUNLA ILGILI IYI VE KOTU YORUMLARIMI YAZDIM FAKAT ASLA HAKARET VEYA KOTU BIR SOZ KULLANMADIM.. SANIRIM HANDE YAZIMI OKUDU VE BENI ENGELLEDI.. GUNLERDIR INSTAGRAMDA UGRAMADIGIM IFTİRA KALMADI.. NEYMIS EFENDIM BEN HANDE'YE KUFUR ETMISIM, ONA KOTU SOZLER YAZMIŞIM.. BU VE BENZERI BİRSÜRÜ UFTIRAYA HATTA HESABIMI CALMA GIBI BİRÇOK TEHDITE UGRADIM.. BENDE ARTIK DAYANAMADIM VE SAYFAMI SADECE TOLGA FAN SAYFASI YAPTIM. HICBIRSEY YAPMADIGIM HALDE GUNLERDIR HANDE BIR YANDAN FANLARİ BIR YANDAN BENI COK UZDULER..
HANDE'YE OLAN SEVGIM ÖLDÜ DESEM GERCEKTEN ABARTMIŞ OLMAM. ÇÜNKÜ ONA KUFUR EDEN INSANLARI ENGELLEMEYIP BENIM YAPTIGIM ELEŞTİRİ VE YORUMU OKUYUP ENGELLEMESI GERCEKTEN COK BUYUK TERBIYESIZLIK..

BU OLAYDAN ÖTÜRÜ HIKAYEMI BITIRSEM MI? DIYE DÜŞÜNMÜYOR DEGILIM.. COK KARARSIZIM.. BITIRMEK ISTEMIYORUM AMA HANDE'YE BU KADAR KIZGINKEN ONU SENERYOYA DAHIL ETMEKTE ISTEMIYORUM.

NEYSE COK KONUŞTUM..

IYI OKUMALAR..

Selin
Öylece kalakalmistik.. Korkuyordum.. Bu adamlar Ali'yi nerden bulmuştu? Hadi buldular Ali bu adamların eve gelmesine nasıl müsade etti..

X:Buraya kızımı almaya ve size kızımı kaçırmanın hesabını sormaya geldim.. Hemde sevgilinle..
D:😭Beni bıyakmayın .. Noluy..
S:Asla asla bırakmam kuzum. Korkma..
X:Sen kime nereye birakmiyosun lan?
A:Doğru konuş ağzını burnunu kırmıyayım..
X:Bence şu an tahdit edicek durumda değilsin Mertoğlu.. Kızımı ver.. Bu konu uzamasin..
D:Ben gitmek istemiyoyum..😢 Noluy biyakmayin beni..😧

Ağlayarak arkama saklanan Deniz'i korumaya çalışıyordum..

A:Bana bak, beni tehdit ettiniz.. Deniz'i görücez dediniz ama Deniz'i alıp götürcez demediniz..
Anlaşmamız böyle değildi..
S:Ne anlaşması Ali?
A:Şimdi değil bebeğim.. Daha sonra anlaticam ben sana herşeyi..
X:Anlaşma falan yok.. Kızımı ver bana..
A:Ne kızı ya.. Himm..?
Ulan sen şu kadarcık kıza babalık yapabildin mi de bu kıza kızım diyosun..? Dayaktan öldürüyordun lan biz gelmeseydik kızı..
X:Benim kızım o ister döverim... Ister severim.. Sanane..
S:Tipik erkek.. Defol git burdan..
X:Bana bak kadın kismisisin.. Karışma. Ağzımı bozmiyayim..

Ali adama doğru dönüp yanına gitti ve yakalarini tutu. Sinirlendiği damarlarinin belirginlesmesinden belliydi..

A:Bana bak o*ospu çocuğu.. Herşeye göz yumarim.. Herşeyi yutarim ama sevgilimle benim yanımda hayvan gibi konuşacak adamin bennn...

Ali'yi durdurmam gerekiyordu..

S:Ali saçmalama.. Sakin ol.. Bak Deniz korkuyo..

Ali Deniz'e doğru baktı ve yavaşça adamı bıraktı..

X:Sen görürsün gününü.. Sana bunu ödeticem.. Kızımı alicam elinizden.. Alamazsam neler olur biliyorsun dimi Mertoğlu..?

Ali adamların kolundan tuttu ve kapıya doğru götürüp bıraktı..

A:Defolun lan bu evden..
Defolll...
S:Ali sakin ol..

Deniz'i korumakla meşgul olduğum için sadece adım adım yaklasabiliyordum onlara..

X:Şimdi gidiyoruz ama yine gelicez ve Deniz'i sizden alicaz..
A:Defol dedim sana...

Ali kapıyı adamların yüzlerine çarptı.. Ben hemen ağlayan Deniz'i kucağıma aldım ve kanepeye götürdüm.. Ali'de yanımıza gelip oturdu.. Birlikte Deniz'i susturmaya çalışıyorduk..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin