Kokunla Uyusam..

5.8K 170 41
                                    

HERKESE MERHABA..🙋
SON BÖLÜMÜ YAYINLADIGIMDAN BERI BI SÜRÜ KOTU YORUM YAPANLAR OLDU.. BUNUN YANINDA IYI YORUMDA YAPANLAR OLDU.. IYI YORUM YAPANLARA VE HER ZAMAN BENI VE HIKAYEMI SEVENLERE TEŞEKKÜR EDERIM.. BENDE SIZI VE GUZEL KALBINIZI SEVIYORUM..❤

KOTU YORUM YAPANLARA GELİNCE TABIKI OLABILIR.. IYI YORUMLARINIZA OLDUGU KADAR KOTU YORUMLARINIZADA AÇIĞIM AMA KÜFÜRLÜ YORUMLARINIZA VE TERBIYESIZCE ITIHATLERINIZE KARŞI TEPKISIZ KALMAMI BEKLEMEYİN BENDEN..

BU HIKAYEYE BASLAMADAKI TEK SEBEBIM BAŞTA SIZLERI MUTLU ETMEKTI VE TABIKI DAHA SONRA HAYATTA TEK ZEVK ALDIGIM İŞİM OYUNCULUGUN BIR BASKA YÖNÜ OLAN YAZARLIĞI TATMAKTI.
OYUNCULUK KADAR YAZARLIKTA ÖZEN VE BIRIKIM GEREKTIREN BIR İŞ.. HOCALARIM HEP SÖYLERDİ... BUNU DAHADA IYI ANLADIM..
YASADIM VE ÖYLE ANLADIM..

UZUN LAFIN KISASI HIKAYEMDE SAYGI CERCEVESI IÇİNDE YAPILAN HER TÜRLÜ YORUMUNUZA YER VAR.. SINIR DOLMAMASINA RAĞMEN YB Ü SIZIN ICIN PAYLASIYORUM..
IYI OKUMALAR..💔

Selin
Boşlukta gibiydim sanki.. Kalbime iğne saplanmisti.. Annem benden habersiz sevdigim adamın babasıyla evlenmişti.. Gerçekten kızmıştım ona..
Kendimi tutamadım ve sofradan kalkmak için izin istedim..

S:Şey.. Benim lavobaya gitmem gerekiyo izninizle..
H:Tabi Selincim... Ust katta solda..

Hızlı adımlarla yukarıya çıkıp lavobaya girdim.. Kendime hakim olamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım..
Bir yandan ağlıyor bir yandan yüzümü yikiyordum.. Biraz sakinlestikten sonra aşağıya inmek için kapıyı açtım ve Ali'yle karşılaştım beni tuttuğu gibi bir odaya götürdü ve kapıyı kilitledi.. Sanirim onun odasiydi.. Onu görünce yine ağlamaya başlamıştım.. Sadece ben değil o da ağlıyordu..

A:Şş ağlamak yok.. Ağlamak yok Selinn..
S:Ali evlenmişler bu nasıl olur..😢
A:Hadi gel gidelim herşeyi söyleyelim. Biz sizden önce birbirimize aşık olduk öyle tanıştık diyelim..
S:Yapamam..😢
A:Yaparsın.. Yaparız..
S:Ali gücüm yok.. Kötüyüm..
A:Sakin Selin.. Sakin kendini kaybetme.. Bak benim için sadece sen varsın.. Başkası umrumda değil..😢
S:Ben sensiz yapamam.. Ölürüm Ali. Dayanamam..
A:Biliyorum.. Bende yapamam..
Ama sağlam durmamız lazım.. Hadi Selin..
S:Ali şimdi olmaz.. Herşeyi mafederiz..
A:Başka ne zaman olcak Selin.. Ne zaman?
S:Bilmiyorum.. Ama şimdi yapamam..😢
A:Tamam.. Tamam.. Nasil istersen öyle olsun.. Sen yeterki ağlama bebeğim..

Kendine çekip sıkıca sarıldı bana.. Onun kollarında sakinlesiyordum.. Kokusunu derince çektim içime.. Suphelenmemeleri için bir an önce aşağıya inmemiz gerekiyordu.. Biraz daha sakinlestikten sonra inmeye karar verdik..

A:Hadi.. Hadi bebeğim sen in.. Sonrada ben gelicem.. Ağlamak yok.. Tamam mi?
S:Hihi..

Ali'nin dediğini yapıp aşağıya indim ve sofraya oturdum..
Annem bozulduğumu anlamış gibi bakıyordu..

G:Selincim.. iyi misin?
S:Iyiyim..
H:Ee bişey demiycekmisin Selin..?
S:Size değil Haluk amca anneme bişeyler soyliycem ama burda değil..

Masadaki herkes bana garip garip bakıyordu ama bunu söylemek zorundaydım.. Ali geldi..

H:Oğlum sen nereye kayboldun bi anda?
A:Emre'yi aradım..
H:Hi.. Ee sen bişey demiycekmisin?
A:Hayırlı olsun ama keşke bizimde haberimiz olsaydı.. Neyse ben çıkıyorum.. Emre'yle buluscam.. Afiyet olsun..

Bende bi an önce eve gidip anneme bunun hesabını sormak istiyordum..

S:Bizde kalkalim mi artık anne?
G:Olur..
H:E kahve icicektik..
G:Gidelim Haluk biz.. Sanırım çözmem gereken bi mesele var..
Afiyet olsun size..

Alsel~Biz Suç Ortağıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin