FİNAL

4.1K 282 22
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BU BENİM İLK HİKAYELERİMDENDİ VE GERÇEK HAYAT HİKAYESİDİR. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. 

KEYİFLİ OKUMALAR.

Yemekten sonra hızla evden çıkmıştı. Onun bu gidişi benim için farklı anlamlara geliyordu.

Ya giderse? Ya Metin denen o adama giderse? İşte bu düşünceler ile çıldırmamak için arkasından ağıra adımlar ile giderken gelen sesler ile şaşırmıştım. Söylediğinin aksine o adamdan kurtulmaya çalıştığı belli oluyordu ve bu beni mutlu etmeye yetmişti. Adamın Aysun ile "Seninle kim evlenir?" diye sormasını fırsat bilere ortaya çıkmış ve Metin denen adama 'Kadınımdan uzak durmasını,' söylemiştim. Aysun'a yönelttiğim bakışlarımda bana karşı bir kızgınlık olmasını beklerken Aysun'un da onaylaması içime büyük bir mutluluk vermişti.

Aysun'un beklenmedik bir şekilde kollarını belime sarması beni şok etmişti. İşte o zaman aslında bütün bedenimin nasıl yandığını hissetmiştim. Kalbimin heyecandan durmasından korktum ve Sultan annenin bize bakışını düşündükçe içimde büyük bir huzur oluşmuştu. Üstelik Aysun'un teyzesine verdiği cevaplar beni mutlu etse de aslında Aysun'un sinirlenince ne kadar da tehlikeli olabileceğini gösteriyordu. Kadının bahçe kapısından çıkışı ile Aysun hızlı bir şekilde eve girmişti. Arkasından bakmakla yetindiğim Aysun'un aslında kendi ile ne kadar uğraştığını anlamıştım. Kendine hakim olabilmek için oldukça çaba sarf ediyordu. Onun bu yönünü ilk kez fark ettim ve bunun nedenini anlamalıydı. En azından Aysun'u anlamaya çalışmalıydım.

Sultan anne Aysun'un arkasından eve girince bahçede beklemeye başladım. Bir süre sonra Sultan anne gelince yüzünde değişik bir ifade vardı. Sanki bir şeyler onun içini kemiriyordu.

"Bir sorun mu var Sultan anne?" dedim. Bana hüzünlü gözler ile bakarak gülümsemeye çalışmıştı.

"Hayır yok. Ben sadece Aysun'un eskisi gibi içten gülmesini istemiştim ama bunda yine başarılı olamadım..."

"Onun kendi içine kapanmasının nedeni ne? Neden bu kadar mesafeli davranıyor?" dedim.

Derin bir nefes alan kadın, anlatıp anlatmamak arasında gidip geldiği belli olan davranışlar ile bahçede bulunan asmanın altındaki masaya geçerek konuşmaya başladı.

"Bunun nedeni benim galiba. Onu bu kadar tutucu yetiştirmemde ki amacım köydeki insanların onun hakkında olumsuz konuşmasını engellemekti. Bunu engellemiş olabilirim ama bu seferde erkeklere olan güvensizliğini hesaba katamadım. Etrafındaki olumsuz evlilikleri göz ardı ederek onu erkek çocuğu gibi yetiştirmeye çalıştım. Bunda hatalıyım tamam ama babasız bir kız çocuğunu büyütmek gerçekten zordu bütün gözler üzerinde olur ve küçük bir hata da seni harcarlar. Üstelik böyle küçük bir köyde bu çok kolaydır. Sürekli çalıştı, benimle birlikte sıkılmadan sürekli çalıştı. Onu şehre göndermek ile en iyi kararı verdiğimi düşünüyordum ama yanılmışım" dedi. Gözünden süzülen tek damla yaş ile bana bakan kadının gülmekten başka bir yüz ifadesinin olduğunu görmek içimde garip bir duygu hissettirmişti. İlk kez Sultan anneyi gözyaşı dökerken görmüştüm. Önüne eğilerek ondan izin istemek istemiştim.

Ağır Roman "Hayatımın Hikayesi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin