co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Ann- Já vlastně ani nevím. Ráda píšu jakýkoliv příběhy,prostě se někdy stane,že narazím na nějaké Dobré slovo,nebo si něco čtu,klidně ve Wattpadu i v reálným životě a prostě mě to přivede inspiraci k psaní. (:jsi spokojena se svými knížkami ?
Ann- To víš,že ne :DD To by jsi se pak měla divit, jak dlouho sedím na židli a přemýšlím,o čem ta kniha bude. Když už mám tak 'super' název,tak teď vymyslet v mojí hlavě děj. Jsem spokojena jen tu dobu,kdy vidím hezké komentáře,hodně hvězdiček,..no a prostě to,co by každého potěšilo! Spokojena jsem hlavně s knihou 'Dalibor?' která za chvíli překoná hranici 10k přečtení! Dále třeba 'Sweet Girl' nebo 'Dva4Ever',... (:skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Ann- No...Jako že bych někoho z Wattpadu viděla v real to ne,ale jen přes wattpad,to ano (:Jak sis našla Wattpad ?
Ann- Jednou, náhodou Áňa šla na sociální sít a tam bylo něco o Wattpadu. Jelikož Áňa byla až moc zvědavá, rozhodla se sem podívat. A od té doby,tu žije Áňa v Wattpadské planetě (:Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
Ann- Hmm..Tak v reálu furt je to 'Girl Online' a tady jich je strašně moc!Mezi TOP patří - 'Chris&ChrisJaké knížky se ty nelíbí ?
Ann- Nemůžu sem napsat přesné názvy,ale nelíbí se mi typ knížek, kde autoři napíšou hromadu chyb a pak třeba nepochopitelný děj(příklad- 'A tak sme tam ležely a bilo rano. Dala sem si snydani a šla do skoli') Nelíbí se mi knížky,kde autoři nepíšou háčky a čárky.Jak dlouho tu jsi ?
Ann- Dá se říct,že v jednorožčí bibli by to bylo asi 5 měsíců,nebo 10 let. Ale tady je to přesně rok a ještě měsícVí někdo že píšeš knížky ?
Ann- Jasné že ano!Máš blok ?
Ann- Ne , ale měla jsemChtěla bys ses nějak pochlubit svými knižkami nebo knížkou ?
Ann-Ano,'Dalibor?','Dva4Ever' a nebo 'Sweet Girl' (:Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Ann- Ne,ale chtěla bychCo tě přivedlo k psaný Soutěží ?
Ann- Ani nevím..Takový pocity ve mně mi řekly prostě -Udělej něco,co ty sledující bude bavit..Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku ?
Ann- Hrozný. A ani jsem jí vydat nechtěla..Ale byla jsem zvědavá na názory ostatních na můj styl psaní a moje první knížka měla dost úspěch,tak jsem si myslela,že to bude pohoda u dalších knih..Ale není wattpad jako wattpad :DJaký máš životní cíl ?
Ann- Mít Dobrou práci, která mě bude bavit,mít rodinu,manžela,se kterým si budu rozumět a pak i děti (: a taky přáteléPřipravujes nové knížky?
Ann- Teď ne mě žádné nenapadá.....třeba časemJaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
Ann- Ani jsem vlastně nevěděla, na co ty Hvězdičky jsou..Ale pak mi všechno došlo,a byla jsem vždycky ráda za i přečtení. Jedna hvězdička mi vždycky zlepší den
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RandomRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.