terira

35 2 1
                                    

terira

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
ter- Asi únik z reality. Každý den se mi v těle nahromadí spousta emocí, které prostě musí ven. A knihy mi umožnují ty emoce filtrovat. Když dočtu nebo dopíšu knihu, či pouhý díl vše ze mě opadne. Knihy, tedy stejně jako hudba jsou mí rytíři na bílém koni.

Jsi spokojená se svými knížkami?
ter- Záleží na úhlu pohledu. Z jedné strany jsem s něma spokojená, ale zase z druhé je to noční můra. A proto se pokouším upravovat své příběhy. Například Láska na čtvrtý pohled. Tuto knížku se snažím upravit už od června, ale stále to nějak nejde.

Skamarádila ses s nikým na Wattpadu?
ter- Ano! Sice nevím zda ony to považují jako přátelství, nebo jen jako dopisování, ale jsou to úžasné osůbky. Hrozně moc děkuji -Kajsi- která mě podporuje ve psaní. eliskaaj za to, že mi poskytuje skvělé rady, podporu a taky si semnou dokáže dlouhé chvíle psát o Magcon boys ♥. A nakonec mé karotce XenieBooks za oporu, kterou v ní mám ♥

Jak si našla Wattpad?
ter- Dříve jsem četla povídky z jednoho blogu, ale když jsem měla vše přečtené a adminka nepřidávala další díly, našla jsem si na Seznamu nové stránky. A jako první mě zaujal Wattpad. Ihned jsem složku rozklikla a najel mi jeden příběh. Stránka mě nehorázně natchla, takže jsem si ještě ten den založila účet a VOALA! Jsem zde!

Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
ter- Nemám jen jednu oblíbenou. A kdybych měla vypsat všechny knihy, byli by jsme tady až do příštího roku. (*uchechtnutí)

Jaké knížky se ti nelíbí?
ter- Nelíbí se mi knihy plné pravopisných chyb a uspěchaného děje. Ale také nemám zrovna v oblibě různé Marvel příběhy nebo fantasy o Harrym Potterovi...

Jak dlouho tu jsi?
ter- Nevím přesné datum, ale vím, že jsem si založila účet ke konci června 2015.

Ví někdo že píšeš knížky?
ter- Ano ví o tom mí rodiče, kterým jsem však "zakázala" číst mé knížky. A také pár spolužáků, kteří si mou tvorbu už přečetli.

Máš blok?
ter- Ano mám blog; http://teribluberry.blogspot.cz/?m=1

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou?
ter- No... Jediná kniha, se kterou jsem zatím spokojena je Wrong View. Sice má jen 2 díly, ale plánuji to rozepsat. Je to první knížka, u které se velice snažím o vysokou kvalitu psaní.

Spolupracovala si s někým se psaním knížek?
ter- Ano. Má první spolupráce dosáhla jen dvou dílů a byl to příběh, který mi bylo velice líto zrušit. A také ještě spolupracuji s Ancenie, se kterou píši fan fikci o youtuberech.

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Láska na čtvrtý pohled'?
ter- Hmm... Asi to, že jsem objevila nového youtubera, který mi přišel velice sympatický. Nápad na příběh pak přicházel během psaní...

Jaký to byl pocit zveřejnit svou první knížku ?
ter- Páni, to už je nějakou chvilku. První knížku jsem zveřejnila minulý rok na začátku srpna a už si to bohužel nějak přesně nepamatuji. Ale vím, že jsem měla obavy, aby hned na začátku mé "kariéry" nepřišly negativní názory.

Jaký máš životní cíl?
ter- Určitě bych chtěla dosáhnout velkých věcí v životě. Splnit si nejtajnější sny a touhy.

Připravuješ nové knížky?
ter- Ano připravuji, ale netuším kdy ji vydám. Momentálně mám moc práce, díky pěti knížkám, ke kterým musím psát kapitoly.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
ter- Dříve jsem psala příběhy do malého notýsku a byla jsem ráda za každé dobré hodnocení u mých spolužáků, kterým jsem dovolila přečíst si ty slátaniny. Ale když jsem dostala první hvězdičku byl to stokrát lepší pocit. Lidé okolo vás vám mohou lhát, aby ušetřili vaše city, ale tady na Wattpadu se s vámi nikdo nepáře. Buď se se zlou kritikou srovnáte a pokusíte se vylepšit příběh a nebo to můžete rovnou vzdát! 

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat