AlexaYumichiki

21 1 2
                                    

AlexaYumichiki

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Alex- Tak hlavně unik z reality, všech problémů, úkolů, starostí. A když jsem se dostala k tomu, že jsem začala psát tak jsem začala tvořit svoje světy, postavy, životy, vztahy.

Jsi spokojena se svými knížkami ?
Alex- Vím, že nejsou nic mistrovského, ale já osobně jsem s nimi hodně spokojená a jsem na ně hlavně pyšná, hrdá.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Alex- Mám tady určitě kamarádky. Většinu z nich tvoří moje kamarádky z reálu, které zde píšou. Ale ano našla jsem si tady kamarády, které znám jenom přes internet.

Jak sis našla Wattpad ?
Alex- No sama jsem ho nenašla. Kamarádka se o něm zmiňovala a říkala, že ji fanynky píšou, jak má super talent apod. tak mě to nadchlo tak jsem se pak přihlásila.

Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
Alex- Tak jestli se myslí knížka jako od autora ve světě tak určitě série Percy Jackson. A na wattpadu to bude Stopařka od @ ----Tina---- a Clarity od @Sweerty.

Jaké knížky se ty nelíbí ?
Alex- Tak určitě se mi nelíbí knížky, které jsou od jednoho autora a je to vlastně furt o tom samém klišé. Nebo FF na 1D a podobně. Ty já prostě nemusím, ale bohužel na wattpadu vládnou...

Jak dlouho tu jsi ?
Alex- Něco přes rok a pár měsíců.

Ví někdo že píšeš knížky ?
Alex- Tak ví to můj přítel, kamarádky a možná i někdo z rodiny.

Máš blok ?
Alex- Ano mám. Tady je link: alexayumichi-fanpage.blog.cz

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Alex- No určitě bych chtěla, ale moje povaha mi to nedovolí. I kdyby to bylo bůhví jak mistrovské dílo (samozřejmě má díla to nejsou) tak si to nedopustím a lidem o tom radši vyprávět nebudu.

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Alex- Ano spolupracovala a vlastně i nadále spolupracuji s @Mia_Moon na Vítejte ve Wycoller, což je hororový příběh zasazený do existující vesnice Wycoller v Anglii.

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Věř mi to prosím' ?
Alex- Ani nevím. Něco podobného jsem psala pod názvem Rychlost života do svého deníčku. A pak mě napadlo to převést na něco víc lepší tak tak vzniklo Věř mi to, prosím.

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
Alex- Přepadla mě hrůza a panika. Nemám zrovna extra sebevědomí tak jsem měla pokušení to hnedka smazat, ale naštěstí (?)vypadla WLAN.

Jaký máš životní cíl ?
Alex- No mám jich víc než jednu. Třeba přežít týden školy, dát prvák a pak maturitu a pak snad i výšku.

Připravuješ nové knížky ?
Alex- Tak nedávno jsem vydala novou knížku Obejmi mě! která je o barvoslepé slečně. A určitě připravuji nové knížky. Mám jich, ale kvantum tak musím udělat výběrové řízení, ale určitě vím, že to bude z řecké mytologie.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Alex- Když se ozval zvuk upozornění tak jsem skákala tak vysoko, že jsem hlavou bouchala do stropu. A chodila jsem po zahradě a každému ukázala mobil a řekla: Vidíš mám hvězdičku!

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat