Co tě přivedlo k psaný nebo-li čtení ?
Tauri- Ke čtení mě přivedla mamka, sama totiž knížky už odjakživa miluje a hádám, že bylo jen otázkou času, než jsem se k nim dostala i já. Co se týče psaní, ani si už přesně nepamatuju, jak nebo proč to vlastně začalo. Vždycky jsem měla velkou fantazii a žila jsem ve vysněném světě... a když mi bylo 11, začala jsem svoje myšlenky převádět na papír. :)Jsi spokojená se svými knížkami?
Tauri- Upřímně? Nejsem. :) Když píšu fan fikce, můj psací styl je odlišný než u jiných žánrů, většinou u toho tolik nepřemýšlím a prostě píšu, co mi přijde na mysl... vím, že mám na víc, a knížky, které zveřejňuju tady na Wattpadu, nejsou mými nejlepšími díly... neustále se divím, jak je možné, že některé z nich mají takové ohlasy. :DSkamarádila ses někým na Wattpadu ?
Tauri- Existuje pár lidí, se kterýma jsem si vyměnila facebook, ale přátelství je silné slovo... většinou to funguje spíše obráceně, s někým si začnu na FB psát, zjistím, že má Wattpad, pošleme si odkazy na své profily a už to jede. :) Jsou tady i lidé, se kterýma jsem si psala zprávy, většinou někdo z mých čtenářů, co mi poslal názor a vyvinula se z toho konverzace, ale nic moc dlouhodobého. :)Jak si našla Wattpadu ?
Tauri- Tak to si už nepamatuju... někde jsem ten název slyšela, věděla jsem, že je to stránka, kam se zveřejňují příběhy, a jednoho dne jsem si prostě řekla: proč to nezkusit? :)Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha?
Tauri- Co se týče Wattpadu, tak z těch, které právě čtu naprosto zbožňuji Osudí, Ztracená legenda a His Guardian. :) No a v reálu je moje srdcovka zase série Zaklínač, Selekce a Křišťály Moci. :)Jaké knížky se ti nelíbí ?
Tauri- Žádnou konkrétní knihu jmenovat nemůžu, ale nemám ráda zejména detektivky, které prostě nejsou pro mě, a stejně tak i filozofické romány, romány pro ženy a podobné žánry... jsem hlavně fantasy člověk. :)Jak dlouho tu jsi ?
Tauri- Jsem tu od ledna 2015, takže už přes rok... upřímně, ten čas běží vážně rychle! :DVí někdo že píšeš knížky?
Tauri- Rodina, přátelé... v podstatě všichni, které znám nějakou delší dobu. :D Po pravdě, to, že čtu a píšu, je jedna z prvních věcí, které se o mě běžně člověk dozví. :DMáš blog ?
Tauri- Blogů jsem měla spousty, ale žádný z nich nevydržel... teď publikuju už jenom tady. :)Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami ?
Tauri- Jasně! Tady na Wattu píšu zatím jenom fan fikce, ačkoliv "do šuplíku" se snažím psát i fantasy, ale pokud jste fanoušky čehokoliv o čem píšu, rozhodně bych byla ráda, kdybyste mé příběhy alespoň omrkli. :) Největší úspěch má Secret Powers a následně i Secret Powers II, což jsou FF na Avengers, v hlavní roli hlavně s Tonym Starkem a Lokim. :) Dále mám dvě jednodílové FF na Assassin's Creed - Hidden Blade a Hidden Blade II a v poslední řadě i fan fikci na Zaklínače: Elven Destiny. :)Spolupracovala si se psaný knížek?
Tauri- Kdysi jsme s kamarádkami zkoušely psát společně knihy, ještě v době, kdy jsem nebyla na Wattpadu, ale bylo to strašně nepraktický a nakonec jsme to vzdaly... hlavně z důvodu, že jsme všechny psaly úplně jinak a některé dělaly mnohem víc pravopisných chyb, než ty druhé. :DCo tě přivedlo k psaný něco o Avengers ?
Tauri- Avengers je můj oblíbený film a celkově miluju Marvel svět... měla jsem nápad, začala jsem si ho sepisovat, a když jsem objevila Wattpad, napadlo mě, že bych ho mohla zkusit zveřejnit - třeba se najde pár lidiček, co si to rádi přečtou a pomůžou mi v tom, abych se v psaní mohla dále rozvíjet. :) No a dopadlo to 1000x lépe, než jsem si sama představovala. :DJaký to byl pocit zveřejnit první část své první knížky?
Tauri- Ze začátku jsem měla strach, že sklidím jen kritiku a nikdo můj příběh číst nebude, ale krátce na to, když se o SP dozvěděli lidé a já začala dostávat pochvalné komentáře, nehorázně se mi ulevilo a začala jsem být naprosto nadšená. :3 Skoro jsem nemohla uvěřit, že to není sen. :')Jaký máš životní cíl ?
Tauri- Vydat knihu - reálně, v nakladatelství. :) To je můj velký sen a doufám, že se mi jednou vyplní... samozřejmě, taky bych mohla říct, že chci dobrou práci, založit rodinu, vlastnit překrásnou vilku s bazénem a roztomilým psíkem k tomu... takové ty klasiky, ale vydat knížku je milník, za který jestli se dostanu, budu nejšťastnějším člověkem na planetě :')Připravuješ nové knížky ?
Tauri- Určitě, nápadů mám hodně, ale těžko říct, ke kterému z nich se kdy dostanu... až dopíšu SP II, chci si dát od Wattu chvíli pauzu a pokusit se věnovat psaní mého fantasy románu... navíc, nevím kolik se toho za tu dobu změní a hlavně jak moc se změním já a moje plány. :) Zatím nechci nic moc slibovat, ale můžu prozradit, že už přemýšlím nad další FF na Zaklínače a nad fan fikcí na PC hru Dragon age. Ráda bych taky někdy konečně napsala něco na Hru o Trůny, ale to až spíše někdy v daleké budoucnosti. :) No a pokud to vyjde, možná bych mohla konečně začít zveřejňovat i něco fantasy, ale to je zatím také spíše ve hvězdách. :)Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
Tauri- Protože byla první hvězdička od kamaráda, kterého jsem skoro "donutila", aby si můj příběh přečetl, tak to asi nebylo tak úžasné, jaké to být mohlo, ale když tohle pominu, tak co se týče první hvězdy od někoho neznámého, tak jsem byla strašně nadšená, že se to někomu líbí. :D Ale tak to mám s každou hvězdičkou v podstatě i teď, jsem za ně strašně vděčná. :')•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|
No není to nic o Tauri-a ale jen taková malinká prosbička. Chtěly byste vědět názor čtenářů ?
Upravit nebo připravit knížku která by čtenáře lákala kterou by Teda chtěl ?Tak se mi jen prosím ozvěte. Jinak Tauri-a píše knížku SecretPower II takže jestli byste chtěli.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
AcakRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.