Co tě přivedlo k čtení nebo-li psaný knížek ?
BVB- Už jako malá jsem ráda psala,a ve škole dostávala jedničky za sloh.Tím jsem se taky velmi lišila od ostatních.Vlastě se mi to i líbilo.Čtení a psaní je moje vášeň. Bylo to i tím,že u nás v rodině nikdo knihy nečte.Takže jsem si řekla,že budu prostě jiná.Miluji to.Jsi spokojena se svými knížkami ?
BVB- Popravdě...Spokojená jsem od té doby co jsem napsala,nebo začínala psát - The boy with the scent of cigarettes with blood on his hands.Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
BVB- Ano.S jednou dívkou jsme nejlepší kamarádky.Skoro sestry.Za to jsem vlastně Wattpadu velmi vděčná.Jak sis našla Wattpad ?
BVB- Hledala jsem další literární soutěž.A najednou mi to hodilo stránku WP.Tak jsem si řekla proč to nezkusitJaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
BVB- Tohle asi úplně nejde říct.Každopádně miluji spisovatelku AnabethW.A od ní Fragile rose.Jaké knížky se ty nelíbí ?
BVB- Nenávidím knihy,jejíž autorem je Trol.Myslím si,že kazí celý WP. Už jsem se i dostala do jednoho sporu s autorkou,která popisovala sex pedofila s malou holčičkou.Opravdu nechutné. Nebo něco jako byla Zhesika. Prostě knihy jejíž autor neví o čem píše.Jak dlouho tu jsi ?
BVB- Uf.Asi od dubna 2016Ví někdo, že píšeš knížky ?
BVB- Moje rodina.Dozvěděla se to tak,že jsem byla stále u mobilu.Což bylo divné,protože jediná činnost,kterou jsem vykonávala bylo čtení.Máš blok ?
BVB- Samozřejmě.Občas i na delší dobu.Ovšem snažím se ho co nejdřív vyhnat.Prostě chodím všude možné hledat inspiraci.Chtěla bys ses pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
BVB- Popravdě velmi uvažuji nad posláním jedné mé knihy do nějakého nakladatelství.Přemlouvá mě jak rodina,tak i někteří čtenářiSpolupracovala si s někým s psaní knížek ?
BVB- Nevím o tom.Na svých knihách pracují sama.Je to tak lepší.Mám nad tím sama kontrolu,a vím,že když se něco pokazí,je to na mojí hlavu.Co tě přivedlo k tomu napsat něco o "The boy with thé scen of cigarattes blood on his hand"?
BVB- Tato kniha byl jako všechny ostatní.Chvilkové poblouznění v mém světě.Prostě nápad.Každopádně k němu mám citový vztah.Jako u všech co následovali po něm.Jaký to byl pocit, když si zveřejnila svou první knížku ?
BVB- První věta,která mě napadla,byla. ,,Holka ty seš blbá.Vždyť to stejně nebude nikdo číst. Takže nic moc.Kdyby mi v té době někdo řekl,že to skončí takhle.Asi bych se mu vysmála do obličeje.Jaký máš životní cíl ?
BVB- Asi najít nějaký pořádný smysl života.Vystudovat.Mezi tím se věnovat psaní. Pokud se počítá i sen.Tak asi vydat knihu s pevným obalem.Připravuješ nové knížky ?
BVB- Popravdě teď se snažím spíše dopsat rozepsané.Každopádně mám několik návrhů.Takže o knihy nebude nouze.Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
BVB- ,,Ten člověk asi není zdraví." To jsem si řekla když mi přišlo první takové oznámení. Začala sem skákat radostí.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RandomRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.