Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
carlie- Co mě přivádí k čtení- rada čtu a baví mě to, wattpad je od toho, aby tu člověka četl práce jiných. k psaní knížek mě vede má fantazie. je to pro mě unik z reality, která je občas velmi krutá.Spokojena se svymi knihami?
carlie- No, porad je co zlepšovat. každé dílo má své chyby a bude trvat asi ještě dlouho než bude dokonale. Jestli vůbec někdy.Skamarádila ses s nikým na Wattpadu?
carlie- wattpadu jsem našla přátel dost, samozřejmě jsem tu našla i nepřátelé.Jak sis našla Wattpad ?
carlie- Wattpad jsem našla čirou náhodou a chtěla jsem byyt jen čtenář, aale po určité době jsem si sedla k PC a začala sama psat.Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
carlie- Nejoblíbenější kniha, tak tech je hodně. Mam rada sagu Darenna Shana.Jaké knížky se ti nelíbí ?
carlie- Nelíbí se mi knihy, které jsou psané arogantním stylem a vše se točí jen kolem sexu.Jak dlouho tu jsi ?
carlie- jsem tu od května 2015 a jsem tu rada.Ví někdo ze píšeš knížky ?
carlie- par lidi ví, že píšu, některým je to jedno, jiní říkají, ze v tom budoucnost neni a mela bych dělat něco užitečného.Máš blok ?
carlie- blok nemám, zatím tedy. ale rada byych si ho založila.Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami ?
carlie- Chlubit se, to rozhodne ne. Nejsem takový tip.Spolupracovala jsi s nikým na psaný knih ?
carlie- Na knize jsem spolupracovala, ale knihu jsem musela stáhnout, protože spoluautorka již nemohla pokračovat.Co tě přivedlo napsat Království bílých pávů ?
carlie- Království bílých pávů je moje prvotina, nevím, co mě k tomu veedlo. snad, že mám rada elfy a líbí se mi pompeznost a honosnost.Jaký to byl pocit zveřejnit první část své první knihy ?
carlie- pocit, strach a nejistota. Bojím se porad a budu se bát asi už navždy.Jaký máš životní cíl ?
carlie- Rada bych kinu vydala, aale když se tak nestane, svět se nezboří.Připravujes nové knihy ?
carlie- mám v planu spoustu knih, od Fantasy, sci-fi až po horory.Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
carlie- když jsem dostala první hvězdičku, byla jsem radosti bez sebe. Pořád mám obrovskou radost, když se někomu líbí má tvorba.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
De TodoRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.