Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Myl- Ke čtení mě přivádí vlastně Electrixxx. Jednou sem se dívala na její video a tam to vlastně zmínila, že má profil a ,že píše knížku. A tak sem začala víc a víc číst a nakonec sem začala i psát.Jsi spokojena se svými knížkami ?
Myl- Částečně sem spokojená, ale pořád mám co zlepšovat ☺Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Myl- No ani moc ne. Já si vlastně ani z nikým nepíšu já jim vlastně knížky chválím a to je vše.Jak sis našla Wattpad ?
Myl- Jak sem už psala tak sem se dívala na video od Electrixx a tam psala, že na Wattpadu účet a mě to zaujalo tak jsem si ho stáhla.Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
Myl- Já nemám oblíbenou knížku. Vlastně se dá říct, že všechny knížky co mám v knihovně jsou moje oblíbené.Jaké knížky se ty nelíbí ?
Myl- No nelíbí se mi knížky kde se nedá vůbec vyznat a to mám myslím dvě v knihovně a takové knížky které jsou pro [18+]. Na tyto knížky by měli vymyslet druhý Wattpad, který by byl přímo pro tyto typy.Jak dlouho tu jsi ?
Myl- Moc dlouho tu nejsem jsem tu vlastně od 20.4. 2016 a když je dnes 21.8. 2016 tak sem tu přesně 4 měsíce 1 den.Ví někdo že píšeš knížky ?
Myl- Ví to celá moje rodina a pár kamarádek.Máš blok ?
Myl- Ne blog nemám. A ani asi nebuduChtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Myl- Tak nechci být sobecká,ale myslím si, že se mi trochu povedla knížka ,,konečně spolu",ale oproti jiným např: Julinett13 sem hrozná.Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Myl- Ne zatím ne.Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Ladybug And Chat Noir'?
Myl- Já ani nevím mě se prostě zdálo, že moje první knížka nebyla... no prostě se mi nezdála moc dobrá a po přečtení pár knížek me tahle napadla.Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
Myl- Byla jsem zvědavá kolik budu mít špatných a pěkných komentů,ale i hvězd, ale zároveň sem to chtěla vymazat.Jaký máš životní cíl ?
Myl- No můj životní cíl je se dostat na vysokou. Ale ještě pořád nevím jaký obor.Připravuješ nové knížky ?
Myl- No plánuju nové knížky, ale až po ,,konečně spolu" a ,,Ladybug And Chat Noir 2".Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Myl- Byl to ten nejhezčí okamžik všech dob. No dobře až moc to přeháním, ale byl to příjemný pocit.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
LosoweRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.