karo_li

18 2 0
                                    

karo_li

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
kar- Podle mě nejkrásnější na čtení nebo i klidně psaní knížek je únik od reality. Když píšete, můžete ze sebe udělat kohokoli chcete a to je na tom to krásné.

Jsi spokojena se svými knížkami ?
kar- Jak se to vezme. Jsem spokojená s příběhem jako takovým, ale rozhodně na stylu, jakým je psaný je ještě moc co zlepšovat.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
kar- Jistěže ano. Wattpad je plný úžasných lidí, se kterými se můžete pobavit o tématech, o kterých se se svými přáteli bavit nemůžu, protože většinou nechápou mou posedlost seriály, filmy atd. :D

Jak sis našla Wattpad ?
kar- Jednou se o něm kdysi zmínila jedna moje kamarádka. Pamatuju si jak jsem asi hodinu hledala na google play jak se ta pitomá aplikace jmenuje a nemohla ji nikde najít. :D

Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
kar- Tohle se neustále mění. Ale mezi mé oblíbence patří série Selekce a téměř většina knížek od spisovatelky Nory Robertsové.

Jaké knížky se ty nelíbí ?
kar- Tak doopravdy vážně nemusím nějaké historické a podobné romány. Jinak čtu tak nějak podle nálady

Jak dlouho tu jsi ?
kar- Brzo už by to měly být dva roky. Což absolutně nechápu, že už je to tak dlouho. Wattpad je holt zabiják času, který dost jistě dokáže konkurovat i YouTubu.

Ví někdo že píšeš knížky ?
kar- snad asi jenom moje opravdu hodně dobrá kamarádka. Jinak se s tím nikomu nechlubím. Podle mě ani není s čím.

Máš blok ?
kar- Ne nemám a ani ho do budoucna neplánuju.

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
kar- Jak už jsem říkala, není se čím chlubit. Myslím, že je nespočet jiných lidí, kteří píšou dokonale a rozhodně na ně ani zdaleka nemám a nejspíš ani mít nebudu.

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
kar- Ne. Všechno co jsem napsala je čistě jenom z mé hlavy. Ikdyž musím přiznat, že některé komentáře ohledně toho, co by se mohlo odehrávat v další kapitole mi hodně dopomohly s vytvářením dalšího děje.

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Red Coat'?
kar- Abych se přiznala, tak už si ani nepamatuju. Myslím, že jsem jednou v noci nemohla spát a přišla na mně taková myšlenka, jak by to asi vypadalo, kdyby Stark měl dceru. Ještě chvilku jsem si s tou myšlenkou pohrávala, až jsem ji přivedla do podoby, v jaké se momentálně nachází.

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
kar- Nervózní. Pamatuju si, jak jsem si neustále dokola četla jednu a tu samou kapitolu dokola a dokola, až mě z toho celkem hrabalo :D.

Jaký máš životní cíl ?
kar- Mít spokojený život a rodinu. Práci na kterou můžu být hrdá a všeobecně takové ty věci, které si přeje téměř každý. Předtím vším bych ale ještě chtěla trochu cestovat. Vyrazit s kamarádkami někam hodně daleko za teplem a za sluníčkem.

Připravuješ nové knížky ?
kar- Momentálně nic v přípravě nemám. Mám teď momentálně ve vývoji dvě knížky, z nich jedna není z mé dílny, ale je to jenom překlad úžasné povídky, do které jsem se okamžitě zamilovala a řekla si, že prostě tohle musím překopat do češtiny.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
kar- Myslím, že první, co mě napadlo bylo něco jako 'panebože!' a 'já to doopravdy dokázala!'. Přesně už to nevím, každopádně jsem na sebe byla patřičně hrdá ;D

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat