MC_Puppy

16 3 0
                                    

MC_Puppy

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
MC- Hlavně to, že můžu být ve svém živlu. Miluju četbu jakékoliv knížky a ještě víc miluju je psát.

Jsi spokojena se svými knížkami ?
MC- Ano, jsem. I když ještě nejsem takový ten profík ve psaní.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
MC- No zatím moc ne, ale kamarádím (a to opravdu hodně) s DFStory, mojí BFF

Jak sis našla Wattpad ?
MC- Nejdříve jsem pomáhala DFStory se psaním její knížky Jediná svého druhu: Nekonečná svoboda, ale pak jsem začala přemýšlet nad vlastní knihou. A tak jsem si založila vlastní účet.

Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
MC- Mám jich spoustu, ale kdybych měla říct opravdu jenom jednu, byla by to asi Blue Moon.

Jaké knížky se ty nelíbí ?
MC- Taková snad ani neexistuje. Každá kniha, ať je krátká či dlouhá má v sobě kouzlo, které je vždy překrásné.

Jak dlouho tu jsi ?
MC- Jsem teprve začátečník, který začal psát 16.8.2016. Na tady ten datum nikdy nezapomenu. Jsou to pro mě magická čísla.

Ví někdo že píšeš knížky ?
MC- Ne, to bohužel ne. Jedině DFStory, která mě sleduje a pak ještě moje sestra, ta to ale nečte protože není knihomol jako já (a kdo není knihomol, tak Wattpadu nerozumí) :D

Máš blok ?
MC- Ne to nemám

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
MC- To by určitě každý chtěl, ale já ani moc ne. I když kdo by nebyl rád obdivován.

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
MC- Jak už jsem povídala, spolupracovala jsem s DFStory na knize Jediná svého druhu: Nekonečná svoboda

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Element girl'?
MC- Už od doby co jsem našla Anime<3 tak jsem začala malovat anime postavy. A když mi DFStory poradila abych psala fantasy knížky, které jsou prý hodně oblíbené, tak jsem vymyslela pět holek, které ovládají elementy.

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
MC- No, spíše takový smíšený. Každý kdo zveřejní svojí první kapitolu, se těší, jaký to bude mít úspěch, ale taky jsem se bála kritiky. Nikdy nevíš, jaký lidi si tvojí knížku čtou. A co ti do komentáře napíšou

Jaký máš životní cíl ?
MC- No určitě stejný jako ostatní spisovatelky a spisovatelé na Wattpadu. Být co nejpopulárnější. I když by mi to mělo trvat klidně deset let.

Připravuješ nové knížky ?
MC- Jo to ano. Mám připravenou takovou menší sérii asi třech až pěti dílů (opravdový počet bude pro vás překvapení) o pokémonech. Doufám že se to bude líbit.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
MC- Opravdu senzační. A proto dneska vím, že po té jedné budou následovat další.

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat