Co tě přivedlo k tomu psaný nebo-li čtení knížek ?
Michaela- strašně ráda čtu. Chtěla jsem si taky zkusit něco napsat, vymyslet svůj vlastní příběh. Baví mě to a strašně ráda vymýšlím nové příběhy.Jsi spokojená ze svými knížkami?
Michaela- s Královskou nenávistí moc spokojená nejsem. Jsem ráda že to lidi baví, ale já osobně si představovala tento příběh trochu jinak.Skamarádila ses s někým ?
Michaela- Neřekla bych že úplně skamarádila, ale už jsem si psala spár velmi fajn holkami:))Jak si našla Wattpad ?
Michaela- Viděla jsem na facebooku u jedné holky, jak zveřejnila svou kapitolku, tak jsem na ni klikla a zaujalo mě to.Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
Michaela- Pokud se myslí nejoblíbenější knížka z wattpadu, tak jich mám celkem hodně. Líbí se mi velmi všechny tři díly Antarktidy, potom Nenáviď mě a hodně dalších...Jaké knížky se ti nelíbí ?
Michaela- Nemám úplně nejradši fanfikce a příběhy se slavnými osobnostmi. Taky si je občas přečtu, ale nemusím je. Musím se ale přiznat, že teď čtu jednu velmi dobrou... :DJak dlouho tu jsi ?
Michaela- Asi rok? Přesně nevím.Ví někdo že píšeš knížky ?
Michaela- Moje nejlepší kamarádka, sestra a další tři kámošky. :DMáš blog ?
Michaela- Měla jsem, ale všechny jsem zrušila.Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami ?
Michaela- Jediná knížka co zatím píšu je Královská nenávist. (Nevím jak se s ní mám pochlubit :D)Spolupracovala jsi s někým na psaný knížek ?
Michaela- Chvilku jsem psala s Kaji12 , ale po chvilce jsme příběh zrušili.Co tě přivedlo k psaný Královské nenávisti ?
Michaela- S kámoškou nás napadl v hodině jeden příběh. Jenže ten byl trochu moc drsný.... Takže jsem příběh trochu pozměnila a rozhodla se ho napsat.Jaký to byl pocit zveřejnit první část své první knížky?
Michaela- Strašně jsem byla nervózní s kritiky. Dokonce jsem nechala první kapitolku mého prvního příběhu, přečíst mámou. (ten příběh už neexistuje) Ale ta nechtěla abych ho zveřejnila, ale já to udělala. Potom to bylo v pohodě a já dál psala.Jaký máš životní cíl ?
Michaela- Chtěla bych se stát učitelkou a možná napsat knížku. (což se mi asi nepodaří, ale nějakou naději můžu mít, ne?)Připravujes nové knížky ?
Michaela- Jo. Píšu si teď jednu, ale zatím ji nezveřejním. Chci s ní být velmi spokojená, než to udělám :DDJaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
Michaela- Popravdě řečeno, jsem chtěla abych ji bylo víc. Jenže jsem byla spíš poprvé zmatená, nevěděla jsem totiž na co ty hvězdičky jsou... he...
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RastgeleRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.