Lady_Whisko

31 4 2
                                    

Lady_Whisko

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek?
Lady- Ani neviem. Píšem už od troch rokov, neviem, prečo je to tak. Je to proste niečo, čo ma napĺňa a milujem to. S čítaním to nie je inak.

Jsi spokojena se svými knížkami?
Lady- Hmm, ani až tak nie. Zdá sa mi, že to nie je veľmi ono, ešte to budem musieť doladiť.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu?
Lady- Cez Wattpad som spoznala veľa milých ľudí. Najviac mi však padli do oka (a to oko ma nebolelo a neoslepla som - bol to taký príjemný pád) osôbky menom @whoeverwatches a @RockBands_Lover

Jak sis našla Wattpad?
Lady- Wattpad som našla cez stránku Môj psík. Jedna slečna (ďakujem Ti, @Mad_Hater_Break ) ho spomínala a ja som sa proste musela prihlásiť. A teda neľutujem!

Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
Lady- Veľmi sa mi páči napríklad Ja a on? Nikdy! od @Poninopol, ale aj Volanie hôr od @forgotten_ess, Kruh krvi od @LNCane a Pes z Athabasky od @whoeverwatches

Jaké knížky se ti nelíbí? Lady- Nepáčia sa mi fanfikcie na One Direction! A na Justina Biebera! No fuj! Síce niektoré sú dobré, to musím uznať, ale keďže ja Harryho Stylesa a Biebera vôbec nemám rada, málo takých kníh u mňa zaboduje.

Jak dlouho tu jsi?
Lady- Som tu od apríla, čiže už skoro 4 mesiace (fíha, ten čas ale uteká!)

Ví někdo že píšeš knížky? Lady- Áno. Priatelia a rodina. Vlastne všetci. Neviem síce, či vedia o Wattpade, ale o písaní všeobecne vedia určite. A poviem Vám, niekedy je to riadne otravné. ;D

Máš blok ?
Lady- Mám, ale nebolo by vhodné ho tu odhaľovať ;) Pre Vaše aj moje bezpečie.

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou?
Lady- Hmm. Asi nie. Ako som už spomínala, tie knižky nie sú nejako geniálne a potrebovali by úpravu.

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Lady- Nie, zatiaľ nie.

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Strážkyňa Perly'?
Lady- Ten príbeh som už mala dávnejšie rozpísaný a napadlo mi, že za jeho zverejnenie nič nedám. Tak som skúsila :D

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
Lady- Bol to taký zvláštny pocit, že to nikto nebude čítať a píšem to nanič. Zatiaľ to nie je teda ďaleko od pravdy, ale aspoň tých pár hviezdičiek už mám.

Jaký máš životní cíl?
Lady- Určite by som raz chcela byť spisovateľka. Poriadne známa ;P (No snívaj, zlatko.)

Připravuješ nové knížky? Lady- Áno, pár ich v návrhu mám. Nápadov mám síce vyše hlavy, ale nejako sa k ich napísaniu neviem dokopať.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Lady- Veľmi úžasný! Veľmi som sa tešila. Ale tomu to nie je ani dnes inak. Vždy mi nesmierne aspoň tá jedna hviezdička zdvihne náladu!

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat