----Tina----

96 9 5
                                    

----Tina----

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Tina- Myslím, že má fantazie. Čtení je můj koníček od malička, je to něco u čeho relaxuju a odpočívám. Stejný koníček jako je pro někoho sport je pro mne čtení. Psaní se přidalo až později, ale naplnilo něco jako druhou polovinu. U psaní ventiluji svoje pocity, uklidňuje mne to a můžu naplno rozjet vlastní svět, s vlastními postavami a tahat za nitky osudu, což je bezva. Je to takový kontrolovatelný svět na rozdíl od toho reálného. :)

Jsi spokojena se svými knížkami ?
Tina- No, spokojena.... říkám, že ano. I když jsou tu různé aspekty, které bych napravila. Všude je to pravopis a stylistika. V některých pasážích mého prvního příběhu bych nejraději zavřela oči, protože jsou nedotažené a upřímně někdy pěkně naivní ale pokud bych měla mluvit za celek, tak ano, jsem spokojená se svou tvorbou.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Tina- Rozhodně ano. Wattpad mi ukázal novou komunitu lidí, kteří mají stejnou vášeň jako já. Denně poznávám nové lidi. S některými si vyměním jen pár zpráv, ale už jsem potkala i osůbky se kterými jsem rozvinula podle mě báječný vztah a jsem s nimi pravidelně v kontaktu už klidně rok, ne-li skoro rok a půl. :D Za nic bych ty lidi nevyměnila.

Jak sis našla Wattpad ?
Tina- Jednoduše. Přes jeden blog, který jsem sledovala. Autorka blogu tenkrát publikovala článek o wattpadu a bylo to. Dodnes jí za to děkuji. :)

Jaký je tvůj nejoblíbenější knížka ?
Tina- Upřímně, mám raději klasicky vydané knihy. To je prostě jiná úroveň než wattpad. A stejně bych nedokázala vybrat jen jednu jedinou. Na wattpadu se mi hodně líbil příběh WITCH-love is strong magic (první příběh, který mě na wattpadu vážně dostal) a pak například kniha Pán monster, Zóna 12, Prokletá, Life in the forest...

Jaké knížky se ty nelíbí ?
Tina- Hmm, nemusím detektivky a úplně přeslazené romány. -_- Pak mě možná ani moc neláká sci-fi nebo fan-fikce.

Jak dlouho tu jsi ?
Tina- Musela jsem se podívat na profil, abych to zjistila přesně xD registrována 4.2.2015 - no, takže přes rok už to bude :3

Ví někdo že píšeš knížky ?
Tina- Ano, bohužel. -_- Na jednu stranu jsem někdy ráda, že mám někoho s kým o tom můžu mluvit. Nebo to, že se přátelé nediví, když všude chodím s blokem a píšu si různé čmáranice. Už jsou zvyklí (někteří) Pak to ví taky moji rodiče. Díky, bohu mé psaní nijak nerozebírají i když někdy to taky není med. Jsem ráda, že mi to nezakazují a nebo nekritizují ale doufám, že to nějakým způsobem chápou.

Máš blok ?
Tina- (blog) ;) Mám, ale je nově rozjetý. Je něco jiného pohrávat si s grafikou, stíhat psát články a ještě k tomu stíhat wattpad. Blog je trochu opomíjený.

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Tina- Myslím, že ani ne. Pár lidí už mi napsalo jestli jsem nějak namyšlená, když mám poměrně dost čtenářů. Já odpovídám, že ne... nemyslím si to. Ano, dejme tomu, že na českou komunitu mám celkem dost čtenářů ale to neznamená, že to budu každému házet do tváře. Ráda poradím, pomůžu, zkritizuju pokud mám čas. Nijak se svými příběhy nechlubím, jsou hlavně pro mne a ty, jenž to baví číst a já jsem ráda, když někdo přijde a napíše mi, že se u toho příběhu dobře bavil a zkrátil si čas. :)

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Tina- Ne, jsem samotářská sólistka. Dost tvrdohlavá a psaní je něco do čeho si moc nenechám strkat nos. Asi bych se hodně snažila ovlivnit druhého člověka, aby to bylo sepsané podle mne. To bych nikomu nedoporučovala. I když je pravda, že se dvěma autorkami jsme tak nějak propletly tři naše příběhy dohromady. Postavy v našich příbězích se totiž prolínají. :)

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Jiná DNA?'
Tina- Já už ani nevím. Je to už nějaká doba, co jsem začala psát první díl. Začalo to úplně nevinně. Tenkrát jsem psala jen Lorelai Henderson a potřebovala jsem něco v čem bude nějaká akce a budu si moct vymyslet vlastní svět a popustit uzdu představivosti o něco více. Prostě jsem chtěla fantasy a podstata, že každý člověk má nějaké divoké vnitřní zvíře se mi zamlouvala. Asi bych to přirovnala k filmu/knize Zlatý kompas.

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
Tina- Hrozná nervozita. Příběh Lorel jsem si psala mimo pro sebe a pro jednu kamarádku, která mne nakonec podpořila abych svou tvorbu dala na internet. Na začátku jsem se hrozně moc obávala kritiky a toho, co mi na to ostatní řeknou ale postupem času tenhle strach zmizel.

Jaký máš životní cíl ?
Tina- Nemám tušení. Já nejsem schopná říct jaký bude můj cíl pro příští měsíc, natož do života. Ještě mám celý život před sebou. Mám sice jisté představy, ale zatím je tohle něco, čím se příliš nezabývám a pokud ano, nechci to tady dlouze rozepisovat. ;)

Připravuješ nové knížky ?
Tina- Jistě. Nejhorší je, že těch nápadů na nové příběhy je v záloze desítka. Některé zůstanou, jiné zmizí, protože je vyškrtnu. Mám malý seznam, kam nápady vždy zapíšu abych je nezapomněla a pak se rozhodnu zda to opravdu chci napsat a zda to nebude nějaká blbost. Upřímně jsem se už poučila, že není dobré si toho rozepisovat příliš naráz. -_-

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Tina- Neuvěřitelný. Asi tak jako když chcete prostě skákat do vzduchu, protože je to pochvala. I teď mám pokaždé takový ten blažený pocit z každé hvězdičky, co přijde. :)

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat