Co tě přivedlo k psány nebo-li čtení knížek ?
Bar: No...Tak, četla jsem knihy už odmala, protože mě do toho nutila babička. (Babička byla učitelka) :D Asi od devíti let jsem psala amatérské knihy s hroudou gramatických chyb na papír.Začátkem tohoto roku jsem objevila Wattpad jen kvůli tomu, že byl v nabídce Obchodu Play.A když jsem se dozvěděla, že tu , na Wattpadu, můžu psát knihy, byla jsem strašně šťastná, že si je někdo přečte aspoň přes internet.Jsi spokojena se svými knížkami?
Bar: Celkem jo.I když se občas objevují ne zrovna hezké zprávy na !é knížky, tak si z toho nic nedělám!Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Bar: Zatím ne. Na Wattpadu jsem jen krátce, ale s některými autory jsem si celkem dobře pokecala.Ale kamarádství to ještě není.Jak sis našla Wattpad ?
Bar: Už jsem to zmiňovala.Jednoho krásného dne náhodou v nabídce Obchodu Play :D....Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
Bar: New Message od Chrissy258! Úplně boží!Jaký knížky se ti nelíbí ?
Bar: Upřímně, fakt nemusím vlkodlaky nebo upíry, to mě abstolutně nebaví. Nezazářilo u mě ani sci-fi...Jak dlouho tu jsi ?
Bar: Pár měsíců. Asi dokonce jen 3/4... Fakt nevím.Ví někdo že píšeš knížky ?
Bar: Ano. Kamarádky, které mě podporují a něco málo i mamka, když se chci ujistit, jak se dané slovo píše gramaticky správně...Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Bar: Chlubit se? To je ta nejhorší věc na světě. Samozřejmě, každý se rád chlubí, ale ostatní si pak o něm mohou myslet hnusné věci. Nechtěla bych se chlubit, ale jen se lidí zeptat o opravdový názor a tak. Chlubit bych se nechtěla.Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Bar: Ne. Ani se mi nechce spolupracovat. Ráda používám jen svoje nápady a kreativitu, pokud bych s někým spolupracovala, myslím, že by z toho byl trošku "guláš"...Máš blok ?
Bar: Kdysi jsem měla. Teď už ne.Co tě přivedlo k psaní 'dangerous criminal'?
Bar: Už si ani nepamatuju. Měla jsem tak nějak vygumovanou hlavu, ale prostě mě furt mysl nutila něco napsat a tak jsem zkusila hororovku. A že má celkem úspěch!Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku ?
Bar: Byla jsem strašně nervózní a uvažovala jsem i o odstranění. Ale potom se objevily úplně krásné názory a to mě nutí dál a dál psát.Jaký máš životní cíl?
Bar: Chci jen, aby byla moje rodina zdravá a šťastná. Takže, to se za životní "cíle" moc nepočítá...Připravujes nové knížky ?
Bar: Určitě. Mám spoustu nápadů, které však zůstávají bezpečně v mé hlavěJaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Bar: Nádherný. Byla jsem strašně šťastná!
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RandomRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.