Co tě přivedlo k četní nebo-li psaní?
Bell- čo sa týka Wattpadu, určite túžba skúsiť a spoznať niečo nové. veľmi sa mi páčila vidina novej komunity a chcela som sa zapojiť tiež. ohľadne čítania, nemám veľmi čo rozprávať, niektoré príbehy by si zaslúžili prestížne odcenenia, no nájde sa aj veľa takých, bez ktorých by bol Wattpad lepší. k písaniu som sa dostala náhodou, proste mi to len tak napadlo; zbierka citátov obsahuje moje srdcové záležitosti podľa ktorých sa v živote riadim a prišlo mi ako zaujímavý nápad, podeliť sa s nimi aj s ostatnými.Jsi spokojená se svými knihami?
Bell- je pravda, že neustále je čo zlepšovať, vylepšovať a zdokonaľovať, ale áno, som s nimi spokojná.Skamarádila ses s někým z Wattpadu?
Bell- nenazvala by som to kamarátstvom, len s pár ľudmi som sa zhodla v názoroch.Jak sis našla Wattpad?
Bell- veľa spolužiakov ho malo stiahnutý a niektorí ho vychvaľovali až do neba, čiže som sa ho rozhodla skúsiť aj ja.Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?
Bell- v realite: My deti zo stanice ZOO a na Wattpade nemám nejakú vyslovene najobľúbenejšiu, ale rozhodne medzi srdcovky patria zbierky básní.Jaké knížky se ti nelíbí?
Bell- nejde o knihy, ale skôr o žánre; vôbec si napadla do oka s Romance a Teen-fiction.Jak dlouho tu jsi ?
Bell- od decembra 2015.Ví někdo že píšeš knížky?
Bell- možno zopár spolužiakov.Máš blok ?
Bell- nie.Chtěla bys ses pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Bell- ani nie, príde mi to totiž hlúpe kedže nie som autorkou všetkých citátov.Spolupracovala si s někým s psaní knížek ?
Bell- nie; a rozhodne to ani neplánujem. príde mi to vždy nefér voči jednému z autorov.Co tě přivedlo napsat něco o 'only thoughts'?
Bell- len myšlienky.Jaký to byl pocit, když si zveřejnila svou první knížku ?
Bell- bol to adrenalín v maličkej dávke.Jaký máš životní cíl ?
Bell- áno; chcem byť niekto iný než ostatní. je jedno či lepší alebo horší, proste iný.Připravuješ nové knížky ?
Bell- áno; jednu chystám už veľmi dlho a ďalšie prišli ako spontánny nápad.Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
Bell- strašný adrenalín do mňa vstúpil.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RandomRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.