Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Lif- Ke čtení mě přivádí moje touha po dobrodružství. U filmu si to tak neužiji než u dobré knížky. Děj v knize si mohu představovat jak se mi zlíbí a mám z toho větší požitek. Ráda píšu abych ztvárnila alespoň málo z toho co mi moje fantazie nabízí a kdyžtak udělat radost někomu se špatnou náladou.Jsi spokojena se svými knížkami ?
Lif- Ani zdaleka ne.Nikdy nebudu se svými výtvory spokojena na sto procent,jelikož se vždy najde něco co se dá zlepšit. Budu se snažit nadále o co nejlepší nápady a jejich vyjádření v knihách.Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Lif- Ano s mnoha výbornými autory Jako je LucyNeu nebo katerina12345 a dalšími. Dokonce jJak sis našla Wattpad ?
Lif- Jednou jsem hledala na googlu stránku na které bych mphla v klidu čist jakékołi a bum, vyskočil na mě wattpad. jakékoli elektronické knihyJaká je tvoje nejoblíbenější knížka ?
Lif- Já nemám přímo nejoblíbenější knihu... Obdivuji díla všech autorů co sledujiJaké knížky se ty nelíbí ?
Lif- S ohranými, neustále používanými nápady.Knížky na styl +18 by neměli na wattpadu co dělat...Jak dlouho tu jsi ?
Lif- Ani ne moc dlouho zhruba od konce tohoto dubna myslím. Připadám si neustále jako nováček.Ví někdo že píšeš knížky ?
Lif- Nikdo kromě mojí nejlepší kamarádky , která je také poblázněná do ML a ráda moje knihy čte. Jinak opravdu nikdo.Máš blok ?
Lif- Ne nemám, necitím se na to.Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Lif- Dovolím si býti na chvíli egoistkou, ale překvapily rychlé pozitivní reakce na knihu "Romeo Adrien" ale jinak si myslím , že se zatím nemám čím chlubit.Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Lif- Spolupracuji s autorkou katerina12345 na společné knize Deník Marinett na našem společném profilu katelif.Co tě přivedlo k tomu napsat něco o 'Dobrodružství kouzelné berušky a černého kocoura'?
Lif- Tato knížka spíše byl takový pokus o psaní. Neměla jsem nějaký originální nápad na FF o ML a tak jsem se rozhodla napsat nějaké zajímavé záplétky.V této knížce je více příběhů proto, že neměli též nějaký originální nápad.Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku?
Lif- Nepopsatelný strach z reakcí a zároveň taková natěšená netrpělivost.Jaký máš životní cíl ?
Lif- Můj životní cíl ješyě není zcepa dán, ale chtěla bych se dostat na Vysokou školu v Brně./biologicko-chemický obor/Připravuješ nové knížky ?
Lif- Ano a ne jen na ML ale i na další témata či seriály a filmy.Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku?
Lif- Neskutečná radost a nápor sebevědomí. První hvězdička bylo pro mě to nejdůležitější v pokračování v mé první knize. A proto moc chci poděkovat fauna22.
ČTEŠ
Rozhovory (Uzavřené)
RandomRozhovory. Novinky ohledně knížek od spisovatelů na Wattpadu. Novinky ode mě. A zajímavosti o spisovatelích.