DominicaSmith

127 12 0
                                    

DominicaSmith

Co tě přivádí k čtení nebo-li psaný knížek ?
Dom: Ke čtení mě vede touha po dobrodružství, které v reálu nemůžu, ráda tam čerpám inspirace a zamilovávam se do knižních hrdinů. Ke psaní mě přivádí touha odpočinout si, vypustit myšlenky,dát poselství lidem, prožíat jen můj příběh.

Jsi spokojena se svými knížkami ?
Dom: S některými kapitolami ano, s jinými ne. Jsem spokojená s některými kapitolami, ale je fakt, že mám dojem, že mě fanoušci chválí víc, než si zasloužím. Jsou to miláčci.

Skamarádila ses s nikým z Wattpadu ?
Dom: Psala jsem si s několika fanoušky na facebooku a tak dále, ale nikdy to nedošlo tak daleko, že by jsme se setkali osobně. Jsem celkem opatrná, možná paranoidní, jak chcete. (Směje se)

Jak sis našla Wattpad ?
Dom: Jedna adminka na fb stránce psala příběhy, měla tam milion chyb a příběh nebyl poutavý, i přesto to četlo docela dost mladších lidí, řekla jsem si, že to taky zkusím, když čtou tohle, mám šanci, že budou číst i to moje.

Jaký je tvůj nejoblíbenější knížka ?
Dom: Dívka15-16, Selekce, Harry Potter a asi milion dalších:)

Jaké knížky se ty nelíbí ?
Dom: Nelíbí se mi, když je na vazbě fotka, ale jinak jsem nenašla knihu, která by se mi doopravdy nelíbila, i žánry všechny čtu:)

Jak dlouho tu jsi ?
Dom: Přibližně rok a půl

Ví někdo že píšeš knížky ?
Dom: No tak nulovou čtenost zas nemám. (Smích)

Máš blok ?
Dom: Ano, mám dokonce několik blogů.

Chtěla bys ses nějak pochlubit svými knížkami nebo knížkou ?
Dom: Chtěla bych poděkovat svým fans, kteří dokázali jednu z mých knih dostat na 32.místo! Jsou boží!

Spolupracovala si s někým se psaný knížek ?
Dom: Zatím ne, ale celkem to zvažuji, napsat nějakou knihu napůl s někým.

Co tě přivedlo k tomu napsat něco o Avengers ?
Dom: Když mě kamarádi donutili konečně se podívat na film, zamilovala jsem se do toho. Potom do úžasného ff o avengers tady wtt a pak jsem si řekla, že bych i já chtěla mít svůj příběh s avengers. Takže jsme ten jeden četli s kamarádkou a já jí slíbila, že taky nějakej napíšu o nás.

Jaký to byl pocit když si zveřejnila svou první knížku ?
Dom: Spala u nás kamarádka a já napsala ty části asi tři. Myslpominutá si, že je naprosto předvídatelné, co se bude dít dál, ale když jsem zjistila, že to nečekala, nakoplo mě to a od té doby píšu jak pominutá

Jaký máš životní cíl ?
Dom:Stát se Hollywoodskou hvězdou (smích)

Připravujes nové knížky ?
Dom: V mé hlavě je celá knihovna. Teď mám trochu náročnější období, ale už s květnem maximálně červnem plánuju velké věci.

Jaký to byl pocit dostat první hvězdičku ?
Dom: Tak je samozřejmě jasné, že mě potěšilo, když příběh začali čísti cizí Lidi, ale asi jsem první hvězdičku nějak extra neprožívala...

•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|

DominicaSmith jestli to píšu dobře má skoro stejní životní cíl jako já. Ale jak všichni kdo čtou její příběh Avengers- šípy sympatií budou se mnou souhlasit že se těšíme na další kapitoly. Ale do konce školy jsou ještě dva měsíce tak asi nikdo nebude mít časík.

Rozhovory (Uzavřené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat