1.6

56 4 0
                                    

~Matildas perspektiv:~
Sexylatino😏💁🏽
17.33
Heej! Vill du komma över ikväll och ha film mys?❤️

Tilda😊❤️
17.34
Heej! Ja jätte gärna! När ska jag komma?❤️

Sexylatina😏💁🏽
17.35
Okej vad kul! Du kan komma 19.00 ungefär?❤️

Tilda😊❤️
17.36
Okej det blir super! Ses snart då kram❤️

Sexylatina😏💁🏽
17.37
Ses snart kram❤️

Jag satt nu bredvid Omar i hans soffa och tittade på film.
"jo Tilda jag har en ska jag måste säga till dig" sa Omar och jag tittade upp mot honom.
"okej vadå?" frågade jag och log lite mot honom.
"ehm....det ehm..." Stammade han fram och kliade sig nervöst i nackan men jag avbröt honom.
"Det är lugnt, du kan berätta för mig. Okej!" Sa jag och tog tag om hans händer.
Ett litet leende tog plats på hans läppar innan han fortsatte.
"Jo asså det är så att jag ska till Venezuela i två månader" sa han och tittade nervöst ner på våra ihop flätade händer.
"V-va? V-varför?" Frågade jag.
"Vi ska hälsa på mina släktingar" sa han och tittade upp på mig.

~Omars perspektiv:~
Jag tittade upp från våra händer och mötte hennes underbara blågröna ögon som gjorde mig helt knäsvag.
"Jag vill inte, tro mig Matilda men jag har inget val" sa jag skakigt.
"Nej men det är okej Omar" sa hon och försökte sig på ett leende som dock inte blev så bra.
"Nej det är inte okej Matilda! Jag vet att du har det svårt just nu och jag vill inte lämna dig här när jag vet vad du är kapabel till" sa jag frustrerat.
"N-när åker d-du?" Frågade hon.
"Om en v-vecka" sa jag och kände hur jobbigt det blev att tänka på det. Att vi bara har en vecka tillsammans innan jag åker.
"Men då får vi se till att det blir den bästa veckan någonsin då" sa hon och log lite mot mig.
"Du har rätt" sa jag och drog in henne i min famn.

Jag slog sakta upp mina ögon och studerade rummet jag låg i. Tillslut konstaterade jag att rummet jag låg i var mitt vardagsrum. Vi hade alltså somnat i soffan igår. Jag hörde hur det skramlade till lite i köket och en rad av tysta svordomar som lämnade någons mun. Jag skrattade till lite för mig själv och kom på att Matilda och kök kanske inte var den bästa kombinationen. Sakta tassade jag ut till köket och såg Matildas ryggtavla framför mig. Jag gick fram till henne och virade mina armar runt hennes kropp. Hon stelnade till en kort stund innan hon insåg att det var jag. Ett tyst skratt for ur mig och jag lämnade en lätt puss på hennes nacke.
"Vad gör du för nåt" frågade jag med ett leende på läpparna.
"Försöker göra frukost men det blir ju ingen hotellfrukost direkt" muttrade hon fram. Jag skrattade lite åt henne och la min haka mot hennes axel.
"Det blir nog bra ändå" sa jag och hon hummade till svar.

"Är du klar" frågade jag Matilda som kom ner för trappan och hon nickade till svar.
"Bra" log jag mot henne och började sätta på mig mina skor och jacka.
När vi hade fått på oss jacka och skor gick vi ut i det hyfsat varma vädret. Vi hade bestämt att vi skulle gå på stan innan jag behövde vara i studion klockan två. Hand i hand gick vi mot bussen som skulle ta oss in till stan.

"Kom vi går in här" sa Matilda och drog med mig mot någon affär. Zara han jag läsa på skylten ovanför ingången innan vi va inne i affären. När vi hade gått runt och tittat en liten stund ser jag hur Matilda står och tittar på en klänning och jag går fram till henne.
"Den kostar 785 kr" suckade hon och flyttade blicken till mig istället.
"Ska vi gå klockan är tjugo i två?" Frågade hon och jag nickade.

Jag öppnade dörren in till studion och vi klev in. Jag tog tag om hennes hand och började gå mot dans salen.
"Hej killar" sa jag när vi kom in i dans salen. Oscar och Ogge tittade upp från telefonerna som dom hade i sinna händer. Felix var inte här än så han kommer väl i sista sekund som vanligt.
"Hej" sa Oscar och Ogge och gav oss en varsin kram.

~Matildas perspektiv:~
Jag satt i den röda soffan som stod i dans salen och tittade på när killarna övade på några danser. När dom ännu en gång startade en ny låt och ny dans tog jag upp min mobil ur fickan och gick in på appen ask.fm för att svara på några frågor.

Matildas ask:

Hej!
Hejhej!

Ootd bild?

Hur mår du?Jag mår bra tack!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hur mår du?
Jag mår bra tack!

Några planer inför helgen?
Ska vara med bae

Vem är bae då?
Det vill du allt veta va

Dryg
;)

Atm?
Är i studion och kollar på när Felix Ogge Oscar och Omar tränar

Kropps bild?
Varför är det så intressant att veta hur min kropp ser ut?

Vill veta om den är snygg eller inte jue;)
Idiot

Selfie?

 Men snygg bae!! beccalind❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Men snygg bae!! beccalind
❤️❤️

****

ganska tråk kapitel men hoppas det duger ändå haha! Men aa som ni kanske märker kommer jag börja uppdatera på denna igen bara att uppdateringen blir lite seg men aa ni får ha en fortsatt bra dag!

Worthless | o.r (pausad)Where stories live. Discover now