~Matildas perspektiv:~
Hora
Du förtjänar inte en sån underbar person som Omar
Jävla idiot
Du är så jävla äcklig
Fy jag spyr så jävla ful
Tror du behöver banta lite va?
Tårarna rann ner för mina kinder och likaså blodet från min vänstra arm. Jag orkar inte mer. Det är en hel månad kvar tills han kommer hem jag kommer inte klara det. Jag är så patetisk! Varför tror jag att han ens gillar mig. Det är säkert bara något dumt spel och snart kommer det där sms där det står att han aldrig älskade mig. Och likaså med Felix, Oscar, Ogge och Rebecca. Jag reste mig upp på skakiga ben och möttes av min spegel bild. Jag såg helt förstörd ut. Håret låg rufsigt ner för mina axlar och min mascara låg kletad i hela mitt ansikte. Jag öppnade badrumsskåpet så min spegelbild försvann och började rota efter den vita burken. När jag väl fann den tog jag ut den och sjönk ner längs väggen igen. I min hand fanns nu mina sömntabletter. Jag skruvade upp locket på den vita burken och hällde ut ett antal i min hand. Jag tog upp min mobil och gick in på min och Omars konversation.
Mi amor😘❤️
22.28
Jag älskar dig glöm aldrig det❤️Novio😘❤️
22.29
Hur skulle jag? Jag älskar dig också❤️Mi amor😘❤️
22.30
FörlåtJag höjde handen och stoppade in tabletterna och svalde.
"Jag älskar dig Omar" viskade jag innan allt blev svart.~Omars perspektiv:~
(Låtsas att dom pratar spanska nu)"Omar" sa min mormor och jag tittade upp på henne från min mobil.
"Ja?" Frågade jag.
"Jag har hört att du har en flicka där hemma" log mormor mot mig jag nickade med ett leende på läpparna.
"Skulle man kunna få se en bild på henne?" Fortsatte hon.
"Ja vänta lite bara" sa jag och började knappa på min mobil igen. Jag gick in på bilder och letade upp en bild på henne.
"Här" sa jag och sträckte över min mobil till mormor."Vilken vacker flicka du har hittat" log mormor och gav mig min mobil igen.
"Ja verkligen" sa jag ned ett stort leende på läpparna.
"Nää jag tror jag tar och går ut på altanen en stund" sa mormor och gav mig ett leende innan hon gick iväg.
Min mobil plingade till och jag tog upp den från köksbordet och slog in min fyrsiffriga kod.Mi amor😘❤️
22.28
Jag älskar dig glöm aldrig det❤️Novio😘❤️
22.29
Hur skulle jag? Jag älskar dig också❤️
YOU ARE READING
Worthless | o.r (pausad)
Fanfiction"Jag älskar dig" viskade han svagt fram och tog tag om hennes kalla avslappnade hand. Han strök med tummen över hennes handrygg och flyttade blicken till hennes ansikte. Ögonen var stängda och hennes bröstkorg lyftes sakta upp och sjönk ner igen vil...