1. Bölüm

30.2K 732 214
                                    

                                                                                       1.Bölüm

Sevgilim Alex, en yakın arkadaşlarımız Daniel, Lucy, Belinda ve Arthur ile mezuniyetimizi kutlamak ve New York'u en elit gece kulübünde eğlenebilmek için aylar öncesinden rezervasyon yaptırmıştık. Ailelerimizin soyadları burada yer bulmak için kesinlikle işe yaramamıştı. Biz de aylar öncesinden rezervasyon yaptırmak zorunda kalmıştık. Beklemeye kesinlikle değmişti.

Siyah ve kırmızının hakim olduğu duvarlar içerisini olduğundan daha karanlık gösteriyordu. Her yerden gelen renkli neon ışıklar aşağıda birbirine değerek dans eden insanları aydınlatıyordu. Flaşlar gözümü kör edercesine ardı arkası kesilmeden çakıyordu. Dans pistinin başında dj kabini vardı ve arkasındaki kocaman bir ekrana, kabinin yanında direk dansı yapan kızların görüntüsü yansıtılıyordu.

Biz üst katta locaların olduğu yerde oturuyorduk. Locamız siyah koltuklarla çevrelenmişti ve ortada küçük siyah metal sehpalar vardı. Karşımızda ki kolonun mavi ışıkları sehpadan, üstündeki bardaklara yansıyordu. Bu gece içkiyi fazla kaçırmıştık.

''Sıradaki tur benden!''

Alex bağırarak bize seslendi. Kafamla onaylayıp aşağı, bara inerken arkasından baktım. Gözden kaybolunca Lucy'nin kulağında bağırdım.

''Ben lavaboya gidiyorum.''

''Tamam.''

Tuvalete gidebilmek için aşağı inip, dans eden insanların arasından geçmem gerekmişti. Barın yanından lavabonun olduğu yere geçerken Alex'e bakınmıştım ama görememiştim.

Bayanlar tuvaletinin önünde uzun bir sıra vardı. İçeri giren bir türlü çıkamıyordu. Sıranın bitmesini beklerken telefonumla ilgilenmeye karar verdim. Sosyal medya hesaplarıma girip kim ne yapmış, nerelere gitmiş, kimlerleymiş hepsine baktım.

Sıra bana geldiğinde içeri girdim. Bu derece kalabalık bir mekana göre tuvaletler oldukça temizdi.

Mermer lavabonun önüne geçip altın varaklı aynada kendime baktım. Sarı, kumral saçlarım dans ederken karışmıştı. Ellerimle olabildiğince yatıştırmaya ve düzeltmeye çalıştım. Yeşil gözlerim alkolden dolayı kızarmıştı. Kalın kaşlarım, yüzümdeki bütün dikkati gözlerime çekiyordu.

Elimde olan telefonumla aynada selfie çekip, ayarlarını yaptıktan sonra Instagram'a yükledim. Anında bir sürü beğeni gelirken, telefonumun tuş kilidini kapayıp tuvaletten çıktım.

Yüksek sesli ortama tekrar girince etrafa şöyle bir göz attım. Herkes deli gibi eğleniyordu. Müzik yüksek sesle çalıyordu, bas sesi yerleri titretiyordu, eğlence durmadan devam ediyordu.

Dans edenleri yararak yukarı locamıza çıktım. Alex içkilerimizle geri dönmüştü. Koltuklarda Alex'in yanına yerleşirken ürperdim. Omuzlarımı oynatıp bu histen kurtulmaya çalıştım.

''Neredeydin?''

Alex ağzını kulağıma yapıştırarak konuştu.

''Tuvalete gittim. Sana bakındım ama seni göremedim.''

Bende Alex'in kulağına yapışarak konuştum. Yüzü kısa bir an için gerildiyse de hemen eski haline döndü.

''Diğer taraftaydım. Çok sıra vardı.''

''Hadi kadeh kaldıralım!''

Arthur'un önerisiyle dolu olan kadehlerimizi birbirine tokuştururken aynı anda bağırdık.

Lucifer ve İntikam Meleği (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin