3.het afspraakje

37 4 3
                                    

Dus dit is niet echt een volledig hoofdstuk maar het afspraakje. Zal proberen vandaag de rest van het hoofdstuk naar het afspraakje ook te publiceren. Veel leesplezier
Eens ik mijn fiets heb gepakt en toekom zegt hij:hey,hoe was je dag.
Ik had zoveel zin om te zeggen :heel slecht😢😢😢ik kon niet wachten tot ons afspraakje.
Maar dat deed ik niet.ik zei:goed en die van jou? Ondertussen waren we al uit de school gefietst.
A: ook goed alleen is mijn vriend Lucas ziek.
T:,oei,veel beterschap. Euhm,een klein vraagje?
A: ja vraag maar.
T:fiets ik alleen maar met je omdat je vriend ziek is geworden en je dan niemand had om mee te fietsen?
A:nee tuurlijk niet!! Kijk ik wou dit nog niet zeggen maar vorig jaar had 1 van mijn vriende een oogje op je,maar toen we meer informatie zochten viel je toch een beetje tegen voor hem. Maar vermits ik mee had geholpen kende ik jou ook beter en leek je me wel een leuk meisje maar ja da school was gedaan en ik ging op vakantie voor 2 maanden dus ja,heb ik gewacht nu was mijn kans er.
T: dus als ik goed begrijp voel jij ietS meer voor mij?
A: ja daar komt het op neer.
Toen viel er een gênante stilte ,na een tijdje fietsen waren we bij mijn huis.Dus ik zei:hier is het,baai. en hij gaf me een knuffel,zo lief.
A:baai dan maar.
T: ja tot morgen in de klas.
Ik stapte af en ging naar de tuin mijn fiets op de juiste plaats zetten.OMG ik moet ommiddelijk Evie bellen.
Tring,tring...
Ze neemt niet op😢
Dan maar charlientje ik moet dit aan iemand kwijt het is zo fantastisch.!!!!😄😄😄😄😄

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu