Als ik kijk wie het is dan zie ik dat het Elias is. Wat moet hij toch van mij?ik bedenk me dat ik het hem eigenlijk gewoon kan vragen en doe dat dan Ook :wat wil je van me?
E:dat weet je best!
T:laat me gewoon met rust!!
E:dat had je gehoopt.
T:ja😒😒😒.
Dan maar op de andere manier,als hij me niet loslaat.
E:aaah.
Daar ligt hij dan op de grond,ik heb een shot vanonder gegeven. Komt die karatécurces toch nog van pas. Dan ren ik snel uit de bezemkast zodat ik terug in de gang ben. Maar dan merk ik dat iedereen al weg is.
De bel zal al geweest zijn dus loop ik snel richting de kleedkamers want ik heb nu LO.
Ik kleed me snel om en geloof me we hebben echt het lelijkste turn uniform ever!
Dan ren ik naar de turnzaal en als ik aan kom zijn ze al klaar met de opwarming,yeey,dat wordt in mijn eentje lopen.😥
Hier heb ik zo geen zin,en raad je zou denken dat het niet erger kan maar jawel. Daar komt Elias waarom moeten die ook nu turnen hebben.😱😱😱 Mijn oplossing:je dood rennen zodat hij je niet kan inhalen,maar dat werkte zo te zien niet zo goed als gepland. Want na 2minuten had hij me al ingehaald😥.
E:dat was niet zo slim wat je daarnet deed.
T:oohja?😒😒😒.
E:wees gerust ik krijg je nog wel.En met die woorden liep hij weg.
Ik kon niet meer en stopte met rennen,wantja met z'n conditie als mij is da ook ni anders mogelijk,hèIk
Wat zou hij bedoelen met"ik krijg je nog wel"
,dat vraag ik me af ik hoop dat artuur snel terug komt. Ik mis hem zo hard ik denk dat ik straks maar eens langs ga.En zo gezegt zo gedaan na turnen kleedde ik me snel om en liep naar fiets maar raad eens ik moet nu juist een platte band hebben.😤😤😤 Dat wordt lopen, na 10 minuten lopen ben ik bij artjuis zij huis,hij heeft echt een villa.😍Wie wilt daar nu niet wonen.
Eens aangekomen zet ik mijn fiets tegen het hek en loop richting de deur waar ik aan bel.
Als snel doet Anja,de mama van artuur open en ze laat mr binnen en zegt: artuur is boven,ga maat kijken ,hij zal het vast leuk vinden dat je er bent.
Dus ren ik snel naar boven en kom onderweg naar zijn Kamer Victoria tegen zijn zus,ze begroet me vroljjk en vraagt hoe het gaat en dus anywoor ik vrolijk terug: ja goed en met jou op school je leert nu toch voor actrice hè?.
Weet je ik heb eens zien acteren ze is echt goed.
V:ja goed na dit jaar moet ik nog een jaar en dan ben ik klaar.
Ik zeg dat ik voor artuur kom en we zeggen elkaar gedag.
Ik loop verder naar het eind van de gang en klop op de deur van artuur.
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...