Heey, hier is nog eens en wat langer stuk, daar mee dat ik een paar dagen niks publiceerde. Maar hier is het dan.
opeens begint ze van alles te roepen waar ik niks van versta.
Ik denk dat ze vanalles zei over punicorne en ze vloekte ook nog wat.Weet zij van punicornes?
Zou ze er zelf 1 zijn?
Dan stopt het gemaskerd meisje en komt naar me toe gelopen.
Ze zegt :
"Waarom moet jij mijn plaats inpakken?!""Waar heb je het over?
Welke plaats inpakken?"
Dan opeens voel ik weer een klap."Je weet donders goed waarover ik het heb!!!
Ik had prinses moeten worden niet jij!!"
Dan zie ik een traan over haar wang rollen."Waarom ween je?"
Ja,dit klinkt misschien raar dat je dat aan je ontvoerster vraagt maar misschien laat ze me dan toch vrij."Waarom?!! Misschien omdat jij heel mijn leven hebt verpest!😤
Maat dat is nu gedaan. Nu ga ik dat van jou verpesten.!!"Dat had ik misschien beter niet gevraagd. Achje, ik kon het proberen.
"Ik zag al al heel mijn leven te wachten op de kroningsdag, want als ee dan de prinses nog niet hadden gevonden zou ik het worden en zou ik met cameron Trouwen.
Maar nee,jij moest net een week voor die dag komen opdagen en heel mijn leven verpesten!""Met Cameron trouwe?!
Maar ik wist daar niks van?!!!"Ik wordt zot van dat mens,waar heeft ze het allemaal over, Cameron had dat heus gezet als ik iets moest weten.
Dat kind is gestoord.
Ik wil hier weg.
"Heey,uihm,ik kan daar Niks aan veranderen dus laat me gewoon gaan en trouw dan lekker met weet ik veel wie.""Dat had je gedacht, als je vermist blijft tot volgende week dan wordt ik gekroond tot prinses en zal ik met Cameron trouwen!"
Dit kind is echt gestoord.
Wie is het eigenlijk?Waarom zou ze een masker dragen?
Dan komt er opeens een man binnen en gaat de vrouw weer weg.
De man pakt me vast meg stoel en al en draagt me weer door die gangen.
Hij zet me neer en doet een deur open.
Daar zit een andere man en die komt op me afgelopen.
Ik wil weg rennen, maar ik was vergeten dat ik vast zat op de stoel.
Ik zit hier pas en ben het nu al beu.Waar ben ik eigenlijk?
En welke dag zijn we?
Dan wordt ik uit mijn trans gehaald door de man die iets zegt, als je het praten kunt noemen ,zeg maar roepen.
"Eet!"
"Euhm,dat gaat goed lukken."
En ik schud zo ver het lukt meg mijn Polsen.
Dan pakt hij heg vork met vieze smeurie en propt het in mijn mond. Ik Haat het als mensen zomaar dingen in mijn mond proppen.
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...