Hey,in dit hoofdstuk ga ik het paintballen uigebreid vertellen en beschrijven ,ik hoop dat jullie het leuk vinden,voor ik het vergeet dit hoofdstuk gaat uit verschillende opzichten worden geschreven en de nieuwe personage die ik voorstel is evie.(zie foto)=Peyton list,
veel lees plezier.😘😘De laatste les is afgelopen en ik loop samen met de meiden naar de plek waar ik had afgesproken met de boys.
Eens daar aangekomen zie ik de jongens al staan,ik begroet ze een voor een ,maar elias de zeg ik gewoon'hoi' en meer niet,ik ben niet vergeten wat hij bij me wou doen in de bezemkast.
E:ik heb vervoer geregeld.
En hij wijst naar een busje.
Zo eentje waar je met 9 in kan.
E:het is een beetje verwoest maar het rijd nog,hahaha.
Ik lach niet mee maar kijk hem aan met een vernietigende blik.
En raad eens zo als gewoonlijk doet hij alsof er niks is. Ik vraag me af bij hoeveel meisjes hij dit zou doen.
Tim:hey,zullen we dan maar vertrekken?
Sam:ja is goed,wie zit waar?
Fleur:maakt voor mij niet uit.
Eva:en wie rijd?
Victor:ik zal wel, ik heb tenslotte al mijn rijbewijs.
(Ik weet dat ze nog maar 15 zijn,maar da boeit ni,ze kunnen gewoon al rijden,oki.)
Thali:dus Victor achter het stuur,ik wil wel naast hem,er is nog 1 plaats van voor,wie wil?
Elias:ik wil wel.😎Tuutlijk moet hij weer.😭😭😭
Lina:ik wil op de achterste bank!!!
Fleur:ik zal wel naast Lina gaan zitten.
Charline:ik zal in het midden zitten.
Thali:timen Sam waar zitten jullie?
Sam:ik wil wel naast Charline.
Tim:ik zal de dames vanachter vergezellen.😎😎😎Hoe dat ze zitten:
1ste rij:victor Thali Elias
2de rij:Charline Sam. Evie
3de rij:Lina Tim fleur.Na een half uurtje rijden komen we toe. We stappen allemaal uit 3n lopen naar de ingang.de busrit viel nog mee ik heb wat met Victor gebabbeld en heb Elias zo veel mogelijk genegeerd.
Eens bij de ingang neemt Elias het woord:we hadden gereserveerd voor 10 maar 1tje kon niet mee.
Meneer aan balie=Mab.
Man:oké, hoe willen jullie de teams verdelen?
Evie: boys VS girls!!!
Mab:is goed,ik zal jullie het spel uitleggen en jullie jullie pak geven.Na een kwartier is het uitgelegd en hebben we onze bescherming aan, nu zijn we onderweg naar het "park" waar we gaan speken.
We hebben gekozen voor een buitenterijn het is toch goed weer.
Over onze beschermingspakken hebben we onesies aangedaan.Thali:
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...