26.

34 3 2
                                    

Ik wordt wakker en coel iets snijden aan. Mijn polsen.
Als ik kjjk wat het is denk ik meteen, wat zou het anders kunnen zijn dan een touw.
Ook mijn voeten zitten vast.
Dat worst dus roepen.

"Heeeeeelp!!! Ik wil eruiiit!!!"

Na z'n20 keer het hebben geroepen worst opeens de deur open gezwaait.
Er kopt een heel gespierde man binnen en begint me los te maken zonder iets te zeggen of zonder ook maar één emotie op zijn gezicht.
Als ik volledig los ben wil ik recht staan en weg lopen maar dat lukt niet want ik log al over zijn schouder.
Ik klop zo hard als ik kan op zijn rug maar hij loopt gewoon door.
Dan stopt hij opeens en gaan wr een kamer binnen.
Daar wordt ik op een stoel vast gebonden. En gaat de man weer weg, dat was het dan.

Dan komt opeens iemand binnen met een masker.
Aan de vorm kan ik zien dat hey een vrouw is . ze heeft ook lang haar, en je ziet wel nog een stuk van haar gezicht.

Nadat ze z'n 5 minuten heeft zitten heen en weer wandelen in de kamer en ben ik heg beu, ik weet dat dit een risico is maar vraag het dan toch.

"Wat is je naam?"

"Noem me maar seline"
Dat klonk niet al te vriendelijk maar ik vraag toch door.

"Waarom ben ik hier?"

"Had, ik gezet dat je mocht praten?!!! Ik dacht het niet, dus zwijg!"
Roept ze opeens, die is slecht gezint. Dan krijg ik opeens een klap op mijn wang.

"Waar was dat goed voor, ik deed toch niks?!"

Dat had ik blijkbaar beter niet gezegt want deze keer kreeg ik een klap op mijn ander wang.
Dan roept ze opeens.

"Zwijg!! Ik ben hier de baas!"

Dit wordt hier geen gezellige dag, dat weet ik nu al.

Heey, hier weer een klein stukje, stem ff en laat een comments achter.
Xxx thailina

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu