8.

38 2 4
                                    

Het is dinsdag en Thali zit alles aan haar vriendin Charlientje te vertellen:en daarna hebben we nog wat geknuffeld en gezoend.
Als de bel gaat staan ze recht en gaat charlientje de andere kant op want die zit in een andere klas. Dus loop ik maar alleen verder,ik hoor dat iemand achter me loopt en draai me om. Raad eens wie ik zie...Artuur.

Zoo cute,ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zoo cute,ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Samen lopen we verder hand in hand.zo romantisch.😍😍😍

A:hey,mijn prinses 👸.
T:hoi,mijn prins op het witte paard.🐴( ik weet dat het geen wit paard is )
A:en nog eens zin om samen iets te doen?
T:ja,graag ,wat dan?
A:ik heb wel iets in gedachten ik zal je morgen om 3 uur ophalen bij je thuis,oké?
T:oké.

We waren bij onze klas aangekomen en we gingen naast elkaar zitten,toen kwam onze titu binnen of onze leerkracht Nederlands en zei dat ze nog een mededeling had:luister is allemaal,dit is echt hrl belangrijk. Tim is weg,ze mogen pas zoeken na 24 uur maar we willen jullie al vragen of iemand iets weet?

Tim is iemand uit mijn vriendengroep hij is de beste vriend van artuur. waar kan hij nu toch zijn? Ik vraag het aan Artuur en hij antwoord:ik weet het niet,hij heeft niks tegen mij gezegt.
Achja, misschien is hij gewoon ergens blijven slapen. Ik zal me maar geen zorgen maken.
Onze titu stapt weg en mevrouw Koup komt binnen,ze geeft ons wereld kennis iets dat alleen op onze school wordt gegeven. Je leert er over de gevaren van de stad echt saai,maar soms is het wel interessant. Nu zijn we bezig over pedo's/loverboys. Ik vind het wel interresant maar artuur naast me wat minder merk ik. Ik tik op zijn been n hij kijkt me aan met een vragend gezicht. Ik Streel zacht over zijn been en zeg dat ik van hem hou. Hij kijkt me met een verliefde blik aan en kust me ,maar oops we waren vergeten dat we in de klas zijn en M. Koup zegt\schrewt:eruit!!! Alle2 het is hier geen cinema om in te kussen hé. Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden en we pakken alle 2 onze tas en lopen naar buiten. Eens buiten pakt hij mr vast n duwt me tegen de muur daar begint hij me lief en teder te kussen dan vraagt zijn tong om toestemming om binnen te komen die geef ik. Hij kust me vol met liefde.

De volgende les zat ik naast fleur bij nw mochten we kiezen naast wie we zaten en ik ging naast fleur zitten ik zat vorig jaar ook met haar in de klas. Ik had heel de les door tegen haar gezeurd over vanavond. Sorry daarvoor fleur.😘

Die avond hadden we afgesproken, dus was ik direct na school naar huis gegaan om te eten en me klaar te maken. Ik ga iets mooi maar conforttabel aan doen,wie weet wat we gaan doen.

Ik ging mijn haar loslaten en mooie oorbellen aan ,ik deed een beetje mascara op en klaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ging mijn haar loslaten en mooie oorbellen aan ,ik deed een beetje mascara op en klaar.
Ik ging naar de badkamer mijn tandenpoetsen, want als je ademstinkt,dat is kei gênant .
En dan keek ik of alles in orde was en ja dat was zo.
Ik ben er helemaal klaar voor!!!

Dit was het weer,ik hoop dat jullie het leuk vonden en sorry voor het lange wachten ma had echt geen idee wat te schrijven en was zelf ook te druk met andere mensen hun dingen te lezen dus laat gerust een reactie achter,thanks😘😘

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu