18.

27 3 8
                                    

Nieuwe persoon:
Fleur=zendaya
In de media is een filmpje van haar en hier is een foto.

En in dit hoofdstuk ga ik de fuif uit drie pov's schrijven,dus let goed op dat je het niet gaat verwarren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En in dit hoofdstuk ga ik de fuif uit drie pov's schrijven,dus let goed op dat je het niet gaat verwarren.
Veel leesplezier.😘😘😘📚📖📕

Pov evie

Ik ben u al ff met jacob aan het dansen en zegt hij opeens:
Wil je wat drinken?
E:ja,graag.
Dus lopen we samen naar de bar en hij bestelt wat voor ons beide met een knipoog naar de barvrouw. Ik voel al direct wat jaloezie opborrelen maar verberg het en zeg dat ik even baar het wc moet. Dus loop ik er naar toe en ga naar binnen,daar kom ik fleur tegen.
E:heey,leuk om jou hier te zien. Ben je hier met iemand?
F:jep met Lina,gewoon ff losgaan!😂
E:ik moet je wat vertellen!!!
F:vertel.
Dus vertel ik fleur het hele verhaal over jacob eb nasven Cameron.
F:woooow!!!
E:jaaa, maar nu moet ik weer gaan.
Ik heb terwijl ik het hele verhaal heb verteld ook even mijn make-up bijgewerkt en loop nu terug naar de bar waar ik Jacob al zie zitten.
Ik ga naast hem zitten en geef hem een klein kusje op zijn wang.
J:heey,das Lief dat mag je vaker doen.
E:graag.😘

Pov thailina

Ik ben nog steeds met Cameron aan het dansen en voel dat ik al wat losser kom, ik heb ookal wel wat op.
C:zullen we nog wat te drinken halen?
T:is goed!🍻
Dus toen we daar samen naar toe gingen zag ik evie een kusje aan Jacob geven.
OMG,ik moet straks alles weten.😂
Cameron gaat op een krukje zitten en doet het teken dat ik op zijn schoot moet komen zitten,yeeeey!!!
Als ik er op zit fluistert hij iets in mijn oor:zullen we straks naar buiten gaan?
T:misschien.😉
C:tooeee
Zegt hij met een pruillipje,hij is zo cute.😊😍
T:okiii!!!
C:yeeeey.😂😘
T:nog eerst even dit opdrinken en dan nog een uurtje dansen en dan zullen we naar buiten gaan.
C:kom nu maar dansen,hahaha.

Pov Charline
N:wacht hier even ,ik ga je voorstellen aan wat vrienden.
Ch:oké.
Dus hier sta ik nu al z'n 10 minuten te wachten, gezellig is iets anders.😒
Aah,wacht daar komt hij al met 2boys aangelopen. Maar als ik zie wie het is wil ik me omdraaien en weg lopen, maar ik wordt alsnel tegen gehouden. Ik wordt omgedraait en sta nu recht tegenover Nash.

Dan vraag hij poeslief:
"Waar wou jij naar toe liefje?"

"Weg"

"Waarom"

"Daarom" en ik wijs naar artuur en Elias want ja dat zijn de 2boys,de vrienden kon hij nu geen andere vrienden hebben?

"Ken je hen al?"

"Jammer genoeg wel, 😤en beter dan ik wil!"

Pov Thali

Cameron vraag opeens terwijl we aan het dansen zijn:"zullen we nu naar buiten gaan ik heb een verassing?"😳

"Oki,ik ga nog snel even dag zeggen aan de rest, wacht 5minuutjes hier."
Dus loop ik naar evie en zeg ze dag en raad eens ze is nog steeds met Jacob aan het dansen. Charline vindt ik niet dus dat laat ik maar zo. Ik zie Cameron al staan en loop naar hem toe.

Dan zeg ik:heey,ik ben er weer.

"Goed, volg me nu maar."

"Waar gaan we naar toe?"

"Dat is een verassing, vind je het oké als ik je blinddoek?"

Over die vraag moet ik toch even nadenken,wat als hij verkeerde dingen met mij gaat doen?
Maar toch zeg ik:doe maar.

"Zit hij zo goed?"

"Ja,is het ver?"

"Valt wel mee."

Na z'n 10minuten wandelen zijn We er en doet hij mijn blinddoek af.

"Woooow."😍

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu