Heey,dit is niet echt een lees hoofdstuk maar meer een info stuk over wat jullie misschien nog niet volledig snappen,als je nog vragen hebt mag je die stellen in de comments en zal ik dar ook op antwoorden.
Maar dus Thali is dus verandert en hoort nu bij het volk van Cameron, dat volk noemt de punicornes.
Dit is een kruising van een mens en een unicorne .
Hun ogen veranderen van kleur met hun gevoelens.
En ze kunnen transformeren naar een punicorne.
Voor de geen die af vragen hoe ik en Cameron er dan uit zien hier zijn de 2 foto's.
En ja ,voor de gene die my little pony kijken, ze komen daarvan alleen de mooiere versie.
Dit ben ik:
En dit is Cameron:Nu komt nog een klein stukje van het boek zelf als extraatje ,veel leesplezier.😘😘😘
Pov Thali
Ik wordt terug wakker en kijk om me heen. Waar ben ik?
Ik lig op een bed in een prachtige kamer.Dan komt er opeens iemand binnen.
Ik zie dat het Cameron is.
C:heey,voel je je goed?
Ik aarzel even maar antwoord dan toch.
"Ja,gaat wel,wat is er gebeurt?""Dat is een lang verhaal, wat ik je nog wel zal vertellen maarbom het kort te houden je bent nu een punicorne, dus hoor je nu bij onze groep en ik ven je beschermer en moest zorgen dat je de transformatie onder ging."
"welke transformatie?"
"Kijk is in de spiegel"
Dus loopvik naar de spiegel in de kamer en zie dat mijn ogen groen zijn."Wat betekent dit? ik heb groene ogen."
"Als punicorne veranderen je ogen vanbjleur met je gevoel en groen staat voor verward."
"Zijn er nog meer dingen verandert aan mij?"
"Ja"
"Wat?"
"Je kan veranderen in een punicorne en je hebt speciale gaves."
"Zijn er nog meer zoals ons"
"Ja hoor,wil je ze zien?"
"Eeuhm,ja"
"Volg maar"
En we lopen de kamer uit, nu komen we in een lange gang. We slaan een paar gangen en deuren in en komen dan buiten.
Als ik buitenbkom zie ik allemaal paarden, sommige hebben vleugels en andere een hoorn.
"Wacht eens ik ken die dieren. Het zijn unicornes!!""Nee dat bestaat niet,dag zijn sprookjes,dit zijn punicornes."
"Punicornes?"
"Ja,die kunnen transformeren naar een mens."
Hey,ik hoop dat jullie de fantasie leuk vinden en er gaan zeker nog spannende dingen gebeuren maar dit is zo een kennismaking zodat jullie goed kunnen volgen.
Laat iets achter in de comments en stem,dankje.
Groetjes thailina.😘😘😘
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...