Dit is nog een kort extra hoofdstuk,veel leesplezier.
Pov Charline
Dan vraagt Nash: wil je het vertellen?
"Ja,maar niet waar die 2 bij zijn."
"Oké, dan Gaan we even naar buiten, jongens ik zie jullie dan wel een andere keer."
Elais reageert dan als eerst:
Je moet biet te veel van da meisje geloven.Dan mengt artuur zich ook in het gesprek:ja ,we kennen har van op school meer niet.
"Oké, baai boys"
Dus lopen we naar buiten en gaan we op een bankje zitten.
"Dus vertel nu..."
"Oké, dus het Was school...."
Als ik hem het hele verhaal heb vertelt over de bezemkast tot het paintballen. Kijkt hij me met openmond aan."Is dit echt waar of kennen jullie elkaar gewoon van school zoals elias en artuur zeiden?"
"Jammer genoeg is het echt waar"
"Sorry,dag ik je met heb geconfronteerd dan, het was niet mijn bedoeling..."
"Het geeft niet jij kon het niet weten, wat doe je?
" ik ga meteen een bericht sturen dat we geen vrienden meer zijn, ik wil geen vrienden hebben die zoiets doen. "
"Dankje"
Dit was een klein stukje over charlien en nu komt er weer iets van Thali maar uit Pov van Cameron en voor ge het gaat vragen Eva,gij zijt nog met Jacob aan het fuiven en al de rest dat er bij hoort.😂
Dus:Pov CameronIk vind heg erg om haar zo te zien maar het moet anders moet ze 10 jaar wachten eer ze haar krachten krijgt. En ik moet hier voor zorgen want ik ben haar beschermer.
Het is klaar,ze is nu wat ze hoort te zijn ze is 1 van ons volk.
Ze ligt daar zo mooi in vet water,nu kan ik haar er uit halen.
Als ik haar eruit haal zie ik al direct het teken dat het geslaaft is.Dan krijg je ergens een hartje.
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...