19.

30 4 10
                                    

Heey,zoals beloofd hier is het nieuwe stuk en vanuf nu gaat er ook fantasie in komen, ik ga het rustig opbouwen en wordt niet zo van elfjes Enzo.
Het gaat nog steeds over de zelfde mensen gaan maar er gaat iets gebeuren met Thali.
En voor jullie het gaan afvragen wie ik dit hoofdstuk ik ga voorstellen,niemand omdat jullie de belangrijkste nu wel kennen dus hier boven in de media is nog eens een foto van de hoofdpersonage Thali.
Veel leesplezier.😘

Pov Thali

Als hij mijnblinddoek af doet zie ik het strand en een heel mooi verhoogingentje dat mooi is versierd.

"Woow"

"Is het mooi?"

"Jaa!!!het is prachtig."😍
Ik ren er naar toe en het worst alleen maar mooier.

" Als je wilt kunnen we gqqn zwemmen en warmen we hier straks samen op?"

"Maar ik heb geen bikini."

"Is voor gezorgd"
En hij haalt een mooie bikini tevoorschijn.

"Is voor gezorgd"En hij haalt een mooie bikini tevoorschijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Waar kan ik me omkleden ?"

"Daar"
En hij wijst naar een hokje waar ik me kan omkleden.
Ik ren er naar toe en srao in het hokje, doe het opslot en doe de bikini aan. Dan loop ik weer naar Cameron en zeg:dankje voor de bikini en de rest van deze avond.

"Graag gedaan, jij bent het waard."ooooh,hij is zo cute!!!

" zullen we gaan zwemmen?"

"Oki,kom." en hij pakt m in bruid stijl en draagt m naar de zee.
Dan stapt dieper in het water en gooit me er in.

"Aaaaaaah,😲,dit is zo koud!!!, moest dat nu echt?"

"Ja dat verassing.

"Dat krijg je terug!"
En ik begin hem nat te spatten.
Na een water gevecht van een halfuur zegt hij: kom is mee, ik heb nog een verassing

"Oki"

"We moeten wel even zwemmen,maar ik denk dat je dat wel kan."

"Nee, jij moet me dragen."

"Oké, spring maar op mijn rug dan zwem ik er zo naartoe."
Dus spring ik op zijn rug en hij begint met zwemmen,na z'n 10 minuten zwemmen zijn we er en laat hij me van zijn rug afglijden.
Dan zegt hij:hier moeten we eerst onder zwemmen.

"Ik eerst."
En ik zwem eronder n kom in een prachtige grot als ik boven kom.

"En ik zwem eronder n kom in een prachtige grot als ik boven kom

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dit is prachtig!😮😍"

"Even mooi als jou, ik eal en n foto van je trekken,ga is in het midden zwemmen."

"Oki" dus de m ik naar het midden eb kijk dan naar boven,wat toevallig het is Colle maan.

Maar dan opeens begint het water warmer te worden en gaat Cameron eruit.

"Cameron!!help!!! Het water wordt heet!!"

"Dat weet ik,daarom klom ik eruit. Maar het moet!"

Waarom doet hij opeens zo,hij toont geen enkele emotie meer en laat mij hier maar koken,letterlijk.

"Cameron,alsjeblieft help me, het doet pijn!!!"

"Even door buiten starks heb je er geen last meer van"
Dat is het laatste wat ik hem hoor zeggen want dan wordt het zwart. Ik hoor niks meer ,ik voel niks meer, en ik kan niks meer bewegen, wat is dit???

Hier is zoals beloofd her hoofdstuk,ik hoop dar jullie het leuk vinden want nu begint het pas.
Thailina😘😘😘

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu