Hey de nieuwe persoon is Jacob ,zie foto hier boven en veel leesplezier.😘😘😘
Pov jacob
Ik zit hier al een 10 minuten op Cameron te wachten,en dan opeens komt hij binnen met 2 girls.
J:hey en wie heb je meegebracht?😎
C:dit is evie en dit is Thali,zij hebben mij de weg naar hier getoond.
E&t:hey
J:als jullie willen mogen jullie hier bij ons blijven?
E:jaa,graag!!!🙌
T:is goed.
Thali gaat tegenover cameron zitten en ik tegenover evie.
Dan komt een serveerster en vraagt ze wat we willen.
J:doe voor mij maar een cola en voor dit meisje een sprite en cola,fanta gemengd,toch?
E:jaa,hoe wist je dat?
J:mijn geheim.
C:voor mij en deze girls een ice tea.
Serveerster: oké,komt er aan.
T:vertel ons eens hoe weten jullie wat wij graag drinken?Pov Thali
T: vertel ons eens hoe weten jullie wat wij graag drinken?
C:ons geheim.😎
E:aah,please .
En ze gaat dichter bij Jacob zitten en kijkt met kei zielige puppy ogen.
J:dat werkt niet bij mij,maar je bent wel heel schattig.
Dus denk ik mijn beurt en doe het zelfde bij Cameron. Maar iik dat werkte niet.
C:hey dat werkt even mijn bij mij maar je kan er wel een kusje voor krijgen?😘
T:is ook goed.
En hij geeft me een kusje op mijn wang.
E:en ik?
J:wil jij ook een kusje?
E:ja😳😘.
En ook jacob gaf evie een kusje.
T:hey,ik heb een idee,we gingen eigenlijk shoppen dus als we Nu is een winkel voor elkaar kleren gaan zoeken,in het wat je denkt dat hem of haar staat?
E:jaa,ik doe voor Jacob en hij voor mij en jullie 2 ook voor elkaar en dan gaan we deze avond in die kleren uit,oki?
J:is goed
C:Lets do it!!!Dus dronken we ons drankje op en de boys betaalde ,en gingen wenaarde stad dan kwamen we bij een leuke winkel en daar gunningen we binnen.
J:anders over een half uur terug hier met een volledige outfit voor de andere,oki?
C:baai!!!
En hij loopt de winkel binnen en begint naar verschillende dingen ge kijken. Dus vertrek ik ook maar en Jacob en evie gaan ook op zoektocht.
Ik weet nog niet zo goed naar wat ik opzoek ben en kijk dus maar eerst is rond. Na een tijdje zie ik wel iets mooi hangen,ik pak het en kijk hoe laat het is. Oei,nog 2 minuten en ik moet boeg schoenen pakken. Ik pak gewoon simpele schoenen en ren dan naar de plaats waar we hadden afgesproken.
Iedereen staat er al,en ik kom er als een spast aan rennen .hahaha🙌😝
J:kom naar de hokjes
We volgen allemaal en pakken de juiste kleding en gaan allemaal een hokje in,dan zie ik wat mijn outfit is het is best mooi.
Dan komt ook evie naar buiten.Een tijdje later komen jacob en Cameron ook uit hun hokje.
J:(hij heeft gewoon een beige broek aan)
En Cameron:Heeey,hier is nog een klein hoofdstukje. Ik wou gewoon nog iets uploaden,en de reacties op de kleren en de fijf komt on het volgend hoofdstuk zo weten jullie al wat jullie kunnen verwachten,stem ff en doe een comments met wat goed is en wat beter kan en of je nog iedetjes hebt dag mag ook altijd,thanks 😘😘😘
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...