7.gekust met iemand anders?

28 4 3
                                    

Evie belt aan,ze komt mijn toets van Engels ,en raad eens ik heb een 7,yeeey.😁😁😁 Ik vraag wat zij heeft en zij heeft ook een 7,hahaha. Ik vraag of er nog iets is gebeurt en ze zegt ja. Ik vraag vrolijk wat en zij begint triest te kijken.😢😢😢ik vraag wa er is. En ze zegt dat er iets is met Artuur. Ik schrik me en vraag meteen wat er is gebeurd,ze antwoord dat hij niks heeft gebroken ofzo maar met Abegiel heeft gekust. Nee,dat kan niet hij had gezegd dat hij van mij houd.😥😥😥😥😥

Ik begin harder te snikken dat over gaat in huilen,😭😭😭dat gaat ni,das onmogelijk. Evie pakt me vast en knuffelt me. Dan begin ik weer tot rust te komen,ze zegt dat ze me heel even alleen zal laten en gaat naar benenden. Ik denk dat ze iets gaat halen voor te drinken.
Ze komt weer boven met 2warme chocomels. Ze geeft er 1 aan mij. Ik pak het aan en zeg:Weetje,ik ga een SMS sturen en vragen waarom hij dit heeft gedaan.

Bericht:T:waarom deed je dat nou?A:wat?T:doe maar niet alsof je niks weet!!!😤A: en als ik nu echt niet weet wat je bedoelt?T:met Abegiel?A:oow,dat😟T:Ja,dat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Bericht:
T:waarom deed je dat nou?
A:wat?
T:doe maar niet alsof je niks weet!!!😤
A: en als ik nu echt niet weet wat je bedoelt?
T:met Abegiel?
A:oow,dat😟
T:Ja,dat.😤
A:dat kan ik niet zo vertellen kom naar het park,oki?
T:OK

Dus ik dronk mijn chocomelk snel op,en zei dat evie weer naar huis mocht gaan,ze pakte haar zak en liep mee naar buiten zij naar rechts haar huis en ik naar links richting het park.
Na 5 minuten lopen,kwam ik aan Artuur zat al te wachten op een bankje. Ik ging naast hem zitten maar niet te dicht, ik was inmiddels boos op hem. Maar hoe kan ik nu boos op hem blijven hij is zo cute.

T:oké leg het nu maar uit.
Zei ik boos.
A:kijk,waarschijnlijk heeft evie maar een stuk gezien en niet wat er voor is gebeurt en er na.
T:oohja,vertel dan, hoe kun je een kus dan goed praten?
A:kijk ik ga het niet goedpraten maar uitleggen.
T:ik wacht...
A:oké luister ,dus ik was op weg naar de fietsenstalling en abigiel kwam naast me lopen,dus ik zei hoi en zei antwoorden: hey,luister ik snap dat je het niet durft te zeggen dat je van me houd dus help ik je en handje.
En toen kuste ze me.
T:en jij liet dat zomaar toe?!!!
A:nee,Ik duwde haar weg en zei dat ik niks voor haar voelde.
Toen rende ik weg naar de fietsenstalling en fietste weg.
T: dus,jij hebt niks mis gedaan,sorry het spijt me dat ik zo boos was😳.
Ik ging dichte bij het m zitten en geef hem een kusje op zijn wang.

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu