Hey,vanaf nu zal ik ieder hoofdstuk een foto van een personage tonen, dit is de eerst:Thali=sabrina Carpenter.
Elias en Artuur die kennen jullie al dus is in het volgend hoifdstuk evie aan de beurd. Veel leesplezier.xxx😘😘😘Als zijn kamerdeur opendoe dan zie lk hem kussend met Abegiel. Waarom met die trut ,ik sla de deur dicht en ren naar buiten.
Dan pak ik mijn fiets en een loop huis. Eens aangekomen zak ik in tranen uit.😭😭😭Daarom gaat hij dus niet mee paintballen. Nou dit gaat het uitje van mij en mijn vriendinnen nog niet verpesten.
Ik zal is laten zien dat ik artuur niet nodig heb! Nee,ik kan best zonder hem!!!ik ga maar eens eten en dan op mijn huiswerk.😭😭😭
Waarom hebben we ook zoveel.😤
Achja das voor straks nu eerst eten,kebap!!!🙌🙌🙌
Ik bestel een dürum ( wrap\tortilla) en ging voor de TV zitten en startte netflix,ik ga maar eens pretty litlle liars kijken. Na een kwartier kwamen ze mjn kebap brengen en betaalde ik en ooh wat was die jongen hot!😎😂 ik at toen nog verder mijn eten op en heb toen boeg een uurtje TV gekeken dan ben ik maar eens aan mijn huiswerk begonnen.😨😨😨😭😭Na een uur en half ben ik eindelijk klaar eb ga ii maar eens slapen.
Want ja,morgen gaan we na school paintballen. Ik heb er niet zo veel zin in maar zo als evie al zei:we gaan de jongens af knallen. Ik al Elias is laten zien dat ik me best kan verdedigen .Het is nu 6uur s'morgens.
AAAH,waarom gaat die stomme wekker nu, tijd om me klaar te maken vermits we straks gaan paintballen moet ik ook slechte kleren meepakken, maar nu ga ii voor iets mooi zomers.Ii staat il mijn Haar en doe en beetje make-up op. Gewoon mascara en lipgloss. En dan ga ik maar eens beneden ontbuiten,ik ga voor een banaan en een potje yoghurt. Als dag op is pak ik mijn tas en stop mijn kleren voor het paintballen en mijn boeken die ii vandaag nodig heb. Ik kijk op de klok hoe laat het is en zie dat het al 10 voor acht is. Ohoh,over 10 minuten les is. Oeps.😳😳😳Dat word rennen naar school, want de bus is al weg. Ii doe mijn gympen aan en pak mijn tas en sleutels,doe de deur dicht en loop de oprit af richting de straat. Dan begin ik maar eens te wandelen, ii zal toch al te laat komen.
Dus waarom nog haasten?😒😒😒
Of ik nu 2 minuten te laat ben of een kwartier, ik word er toch uitgestuurd.
Eens aangekomen loop ik al richting het secretariaat om een te laat te gaan halen. Als ik die heb loop ii richting mijn lokaal waar ik les heb en raad eens wie ik onderweg tegenkom?
Elias, hem had ik nu echt niet moeten zien. Dus loop ik gewoon door en doe alsof ik hem niet zie. Ik ben bij lijn lokaal en loop naar mijn plaats .
De leerkracht begint me al direct te ondervragen waarom ii gelaat ben. En ik antwoord dat ik de bus heb gemist.
JE LEEST
Punicornes?
FantasiaHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...