Oké, ik sla een paar dagen over en het is al vrijdag want ja dan is het toch maar gewoon school,en de toets van Engels 😨,dus het is vrijdag 6 uur, over een uur heeft Thali een afspraakje met Artuur.
En het hoofdstuk is wat langer dus ga minder publiceren maar wel langere stukken,tanks,en veel leesplezier.Oké, ik moet me heel nodig klaarmaken .
Oplossing :checklist-douchen en masker
-kleren uitzoeken
-make-up
-haar
-tandenpoetsen
-handtas makenOké, ik denk dat het het beste is aks ik eerst ga douchen.
Ik doe daarna een kokosmaskertje op,hiervan krijg je een zachte huid. Ondertussen ga ik mijn kleren uitzoeken.
Zou ik nu iets fleurigof toch maar klassiek?
Misschien kan ik beter gaan voor het klassieke ,daar doe je nooit iets mis mee,toch?
-douchen√
-maskertje√
-kleren√Nu mijn make-up, ik ga maar voor en natuurlijke look.
Oogschaduw basis,eyeliner en mascara met een beetje blush en bronzen. Geen lippenstift want jongens hebben dit niet graag omdat als je kust dan zo plakt. Meer niet,straks denkt hij dat ik een make-up frike ben.Nu mijn haar,ik heb uit mezelf krullen, dus ga ik het stijlen,weet het, omgekeerde wereld 😳.
Dit duurt wel even.
Alleen nog mijn tanden poetsen en mijn tasje maken.
Mobiel,oplader,portemonnee oké meer moet er niet in.
(Ik heb ook z'n tasje ,maar in het zilver.)Ik ben klaar en heb nog 2 minuten over,BOOM 😄.
TRING,TRRRIIING,...
Ik roep tegen mijn moeder dat ik wel ga. Ik doe de deur open en zie dat het een reclame man is😤
Ik zeg dat we niet geïnteresseerd zijn en doe de deur weer dicht😥
5seconden later gaat de bel weer
,ik roep weer dat ik zal gaan,en ja nu is het wel Artuur, zo mooi.A:je zit te staren. ( zie foto hierboven)
T:ooh,sorry😳
A: is niks,zullen we?en je bent prachtig trouwens.
T: oké. En dankjeIk pak zijn arm en stap de oprit af,dit is zo spannend.
Er valt een kleine stilte maar die word snel genoeg doorbroken door Artuur:ik heb er zin in.
T: ik ook. Welke film gaan we nu eigenlijk kijken?
A: dat blijft een verrassing .
T: please😳😳😳.
A:ik ga het niet vertellen je zult wel zien.Ondertussen zijn we aangekomen bij de cinema.
We gaan naar binnen en hij vraagt of ik popcorn wil,ik zeg ja,tuurlijk wil ik dat wie nu ni?
Hij zegt aan de kassa dat hij de tickets al heeft en betaald de popcorn.jammer nu kan ik het nog niet zien.
Dan pakt hij mijn hand vast en trekt me verder,hij is zo lief😍.
We stappen de zaal binnen en gaan helemaal vanachter zitten.
Net op tijd de reclame begint al.
Dan zie ik welke film het is,the fault in our stars.(Zet liedje maar eens op,staat vanboven )
Ooh,zo romantisch.
we zitten gewoon samen te kijken en eten popcorn,maar dan raken onze handen elkaar als we tegelijk popcorn willen pakken😍😍😍. Hij pakt mijn hand vast,nu laat hij het los en doet een arm over mijn schouders ,ik val bijna flauw.zo blijven nog een tijdje zitten.We zijn bijna bij het einde van de film. En ik begin te wenen
Dit is een triestige film,maar hij,hij pakt me vast en knuffelt me. Ik word hier zo blij van en voel tintelingen in mijn buik.
Eens de film gedaan is gaan we naar buiten en hij zegt dat hij nog iets wil doen ,dus ik volg.
Raad eens,we komen bij het strand en ... Hij kust me😍😘😘😘😘😘😘😘😍.
JE LEEST
Punicornes?
FantasyHet gaat over een meisje van 15, Zij heet thali. Haar buurmeisje Evie is haar beste vriendin,ze startte samen hun 4de jaar middelbaar. Dit boek gaat over liefde en fantasie, voor de gene die fan zijn van unicorns raad ik het aan, dat stuk begint wel...