15.

36 3 8
                                    

Ik hoop dat jullie het vorig stuk leuk vonden,en het was ook wat langer als normaal. Maar hier is dus het nieuwe stuk.
Veel leesplezier.😘😘😘😘
Aahje de nieuwe persoon is cameron Dallas,dit is zijn echte naam en de naam uit het boek,deze is beter bekend als hottieboy en kom je tegen in dit hoofdstuk.xxx

Het is nu weekend en ik heb niet zo veel te doen voor volgende week dus heb ik afgesproken om deze nammidag met evie te shoppen.
Daarom ben ik mij nu aan het klaarmaken. Ik ben nu een douche aan het nemen en ga daarna mijn make-up doen. Als kleren ga ik voor een leuk zomers kleedje.
Na een uurtje ben ik klaar.
We hadden om 1 uur afgesproken en het is nu 12 uur dus ga ik nu maar eens eten,vermits weer niemand thuis is zet ik gewoon de waterkoker aan en pak aïkinoedels de bbq smaak.
Als de waterkoker afspringt schenk ik het in de beker en pak het mee naar de living waar ik in de zetel ga zitten en de TV aan zet.

Als het 5 na 1 is gaat de bel, Thali staat op en gaat de deur opmaken.
Evie:heeey,zin op te shoppen?!
T:tuurlijk!!!wacht ff ik moet mijn tas nog pakken.
E:oki😘
Ik pak snel mijn tasje en doe mijn telefoon en wat geld af. in.
T:ik kim.
Roep ik naar beneden,dan ren ik de tra af.Ik heb er echt zin in,ikheb al wat ideeën van wat ik allemaal wil kopen.
T:zullen we deze middag mac eten?
E:ja is goed.
We lopen naar buiten en wachten op de bus. Na een 10 minuten komt hij.
Dan stappen we samen op en gaan op de achterste bank zitten.

Na een 3-tal haltes stap t er een kei HOT boy op, ik en evie schenken elkaar meteen een kijk-wat-een-lekkerding blik.jammer genoeg moesten we de volgende halte er al af.😥😒😩

Als de bus stopt stappen we af,maar dan opeens stapt hottieboy ook af. Evie en ik kijken elkaar meteen weer aan.( foto hottieboy, zie media)
Oh oh,raad eens nu kwam hij nog onze kant op gelopen. Kan het beter,ik ben in de hemel.😍😍😍

Hij komt recht tegenover evie en mij staan. Dan zegt hij:hey,ik ben hier nieuw en ken de stad nog niet zo goed en ik zou willen vragen of jullie me ff het café op den hoek willen tonen want ik heb daar afgesproken met een vriend.
Evie:we zullen je het tonen,toch Thali?
Ik had niet door dat evie tegen mij bezig was,ik te druk bezig met staren.
Hottieboy:hallo?!
T:ow,sorry.😳ja is goed voor mij,volg maar.
Hottieboy:ik heet trouwens Cameron. En als ik goed heb begrepen jij evie en jij Thali?
E:jep.

OMG hij is zo knap!!!😍😍😍😱


Na 10 minuten lopen zijn we er.
E:hier is het,veel plezier met je vriend.
C:als je wilt mag je wel meekomen?
T:graag!
Omg hij vroeg ons net mee binnen, wie weet welke cutieboy daar nog binnen zit te wachten op ons.
E:is goed.
Dus lopen we samen naar binnen en raad eens met wie hij heeft afgesproken dit kan toch niet.😨😨

Raad maar eens met wie hij heeft afgesproken,ik weet het en jullie binnenkort ook. Laat iets achter in de comments.😘😘😘

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu