10.

43 4 9
                                    

We hebben daarna nog wat gekletst en hij heeft me toen terug naar huis gebracht. Het is nu maandag ochtend, terug school😭. Maar ja het moet.

Eens aangekomen op school loop ik richting de toiletten en onderweg kom ik Evie,Lina, Charlientje en fleur tegen. Ik zeg gedag en ze komen mee naar de toiletten, daarna lopen we richting Nederlands. Daar komt onze lerares binnen en ze heeft weer een mededeling:Tim is terecht,het bleek dat hij gewoon ergens is blijven slapen en dan zich heeft overslapen. Hij komt vandaag niet maar morgen wel wegens persoonlijke reden.
Oké, das ook goed nieuws .
Al vraag ik me wel af wat die persoonlijke redenen zijn,dat wordt dus ondervragen als hij terug is.😎😎😎
Het is nu Frans, en ik ben daar oerslecht in maar Artuur gelukkig niet en we zitten "toevallig" naast elkaar. Probleem opgelost🙌.

De les duurde naar mijn gevoel veel te lang, maarja dat zal zoals gewoonlijk maar weer aan mij liegen. Daarna nog wiskunde en natuurwetenschappen en dan was het eindelijk middag.😄😄
Artuur kwam naar mij toe en vroeg of ik deze middag misschien bij zijn vrienden groep wilde gaan zitten,hij zei dat ik ze dan ook al direct leerde kennen en dus ging ik mee.
Eerst stelde hij iedereen voor:dus dit is Tim die ken je ,waarschijnlijk al van op mysterieuze wijze verdwenen,hahaha.
Ooh, ja die moet ik nog ondervragen.
A:en dit is Elias.
Hij is best knap.

A:En dat is Victor en dieje lelijke is Sam

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

A:En dat is Victor en dieje lelijke is Sam.hahaha. nee grapje Sam.
En hij gaf Sam en doef.
Ik ging naast Arthuur en Elias zitten en zei hoi tegen de jongens en ze antwoorden samen in koor:hey!
Toen vroeg Elias of ik is mee wou gaan paintballen met hun en ik zei:ja,lijkt me leuk.😊😊
A:oké, we kunnen vrijdag na school samen gaan?
T:ja,is oké voor mij.
E:oké ik zal vervoer regelen.
V:en als je wilt mogen je vriendinnen ook mee,hebben wij ook wat lol,hahaha.
T:ik zal het zeker aan ze vragen.
A:kom,zullen wij nog wat leuks gaan doen?
T:ja,graag,tot de volgende keer jongens. Baai!!!🙋🙋🙋

Punicornes?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu