15. Kapitola

201 13 4
                                    

     ,, Ta večeře je výborná! " pochválila jsem babi s plnou pusou. ,, No děkuju zlatíčko, ale příště zavři tu kušnu ano? " na to jsem se zakřenila a dojedla poslední zbytky.

     Vstala jsem a spolu s babi jsme začali mýt všechno nádobí. Samozřejmě toho bylo na umytí i víc, protože dvojčata víc než toho sní, tak toho rozhází po stole. Tak jsme nejdřív s babi v tichosti uklízeli, i když ve vzduchu vysela pořád jedna jediná otázka. Cítila jsem tu babiččinu zvědavost všude kolem.

     Její zvědavost jí přemohla a tak to z ní vypadlo. ,, No... Tak co ty a Aaron? Co to bylo tam venku? Já jsem to viděla a ani jeden z nich nevypadal nadšeně. " byla jsem k babi otočená zády. Ten flek nešel z ubrusu vůbec dolů! Nějak zvlášť jsem na to nereagovala. Dělala jsem, jakože se neptá na nic zásadního. ,, Už jsme v pohodě. " je mi jasný, že tímhle jsem ji neuspokojila. Vlastně jsem to udělala záměrně. ,, No a tam venku? " vyzvídala dál. ,, Vlastně nic důležitýho, akorát se potvrdilo, že Speer je povrchní pablb, ale tak to už jsem věděla. Netušila jsem že tolik teda, ale věděla. " Čekala jsem na další otázku, protože tohle babi
nestačí. ,, Takže spolu chodíte? " otočila se se šibalským úsměvem. Hodila jsem hadr na stůl. ,, Ano babi, " opřela jsem se o stůl, ,, chodíme. " tím to samozřejmě nekončí. ,, A už jste se spolu- " musela jsem ji zastavit. ,, Babi!... Fakt jsi v tomhle strašná. " otočila jsem se zase zpět a začala znovu drhnout ubrus. ,, Já jen, že nás Elena pozvala na večeři... No a tak jsem pozvala i Aarona. " usmála se na mě jako sluníčko na hnoji. ,, To jsi mu jen tak zavolala? " nakrčila jsem obočí a moc tomu nevěřila. ,, Co je na tom divnýho? " pozvedla obočí zase ona. ,, Nic... Já jen... Nic. " Já jen, že se s ním bavila. Určitě mě nějak ztrapnila vyptáváním na nás vztah. O tom nepochybuji. ,, Ale mi už večeřeli. " podotkla jsem dost důležitý fakt. ,, Zlatíčko, co je to za večeři půlka losose a pár brambor? Musíš hodně papat. " Moje babička má totiž panickou hrůzu z toho, že budu anorektička. Vždycky když dávají Amerika hledá topmodelku, vždycky lítají slova jako například: No to je jenom kost a kůže. Podívej na ty hubeňoučký nožičky. Jak jí můžou vůbec unést?! No to je hnus!

     ,, Abbey! Ede! Jděte sakra už do tý vany! " křikla jsem do pokoje, který se div neotřásal tím dupáním a křikem. Konečně vylezla Abbey, ona je z nich dvou ta rozumnější, ale toho jste si už zřejmě všimli. Edgar je spíše takový malý mazlík. Ještě je to mimčo. ,, Proč? " pištěl Ed. ,, Protože jdeme k tetě Elene a strejdovi Carollovi. A teď padej za Abbey! " popostrčila jsem ho do koupelny. ,, A nedělejte bordel. " nezapomněla jsem je varovat předem a sama se šla upravit.

     ,, Kdy přijede Aaron? " houkla jsem skrz otevřené dveře na babi a u toho si upravovala vlasy do úhledného drdolu. ,, Asi za půl hoďky! " No výborný... Jaký top si mám vzít? Zelený s ornamentem nebo černý s nápisem Dreamer? Rozhodla jsem se pro ten černý a džínové kraťasy s krajkou. Před sebe jsem si ještě hodila béžový kardigan. Chvíli jsem se přehrabovala v doplňcích, ze kterých jsem si vybrala stříbrné náušnice a dva kožené náramky, které jsem dostala od táty. Bolestně jsem přejela po hnědé propletené provázky. Malém jsem se rozbrečela, ale dvojčata mi nedala možnost, protože se z koupelny ozval děsný křik. ,, Co se to tam zase děje?! To snad není možný! " vběhla jsem tam a uviděla ubrečeného Eda a Abbey jak ho okřikuje a snaží se mi zacpat pusu malou ručkou. ,, Abbey se utřela do mýho ručníku! " hulákal dál. ,, No a co?! Dělej vylez a utři se! " při pohledu na ten ručník se úplně zděsil. ,, Néé! Fuj! " vztekal se. Tak jsem ho jednoduše vytáhla s vany a násilím ho utřela, i když kolem sebe kopal jako splašené zvíře.

     Abbey se oblékla sama, ale Eda jsem musela obléct sama. Celou dobu se na mě mračil jako obloha před bouřkou. ,, Zůstane ti to... " poškádlila jsem ho. ,, A nikdy si nenajdeš holku. " pronesla jsem trochu tišeji, přesto mě slyšel. Začervenal se, dupl si a zamračil na truc ještě víc.

V ZAJETÍ ČASUKde žijí příběhy. Začni objevovat