"Song Yoo Rin tu kawan aunty Kitorang dah kenal dari sekolah menengah. Yoo Rin ni memang anak orang kaya. Aunty pun tak setaraf dia. But.. Yoo Rin ni harga diri dia sangat murah"
"Aunty! Aunty jangan nak cakap bukan bukan tentang omma saya! Dia bukan macam tu!" Ji Hyo yang geram mahu mendekati Puan Park Jin Hee tetapi dihalang oleh Chorong.
"Dia sanggup jual badan dia sebab kemaruk cinta dekat sorang namja ni" sindir Puan Park. Dia tersenyum sinis memandang Ji Hyo. Memang ini yang dia mahukan, sudah lama dia berdendam dengan Yoo Rin.
"Tipu!!" Ji Hyo menangis teresak esak.
"Hey mak cik tua, mak cik memang dah serik hidup ke?" Hanbin memandang wajah Puan Park dengan pandangan serius. Puan Park tergelak kecil, budak kecil seperti dia bukan tarafnya.
"Dia mengandung luar nikah! Anak dia..tu. Song Ji Hyo" Puan Park memberikan pandangan penuh benci dan dendam pada Ji Hyo. Chorong tersenyum puas.
"Yoo Rin terlampau kemaruk cinta. Dia dah gila cinta. Sampai dia putuskan untuk bunuh anak dia depan lelaki yang dia suka tu" Puan Park berdiri, dia mengangkat dagu Ji Hyo tetapi ditepis oleh Hanbin.
"Jangan sentuh dia dengan tangan kotor kau tu" tiada lagi istilah hormat buat masa sekarang bagi Hanbin. Dia sangat geram dengan mak cik tua di hadapannya itu.
"And finally,lelaki tu setuju untuk bertanggungjawab dan jaga anak dia tu. Walaupun yang sebenarnya dia tak rela! Dia dah kahwin! Dah ada isteri dan anak yang sah! Tapi Yoo Rin yang terlampau tergila gila kan dia sampai namja tu terpaksa tinggalkan anak sah dia yang masih bayi!" Puan Park berkata dengan kuatnya. Setiap pelajar mula la berbisik mengatakan apa yang mereka rasa. Ji Hyo menangis kuat.
"Kau tu, tak layak pun hidup kat dunia ni" Chorong menarik kasar rambut Ji Hyo ke belakang.
Pak!
"Aku cakap, kau jangan berani nak apa apakan dia. Atau kau, akan terseksa" Hanbin memapah Ji Hyo untuk pergi lagi jauh dari situ. Chorong merengus kuat. Kepalanya sangat sakit kerana di tolak kuat oleh Hanbin sampai terhantuk di dinding.
"Hey budak tak guna! Aku report polis!" Puan Park mendekati Chorong, anaknya.
"Nak report? Ok. Do it. Tapi maybe anak kau tu yang kena tangkap" sinis Hanbin. Puan Park tersentak.
"A..apa kau merapu ni?!" jerit Puan Park tidak puas.
"Anak kau tu cuba nak bunuh Ji Hyo! Kau pikir la! Anak dengan mak sama perangai macam.."
"Ka..kajja" Ji Hyo menarik Hanbin jauh sebelum Hanbin sempat menghabiskan kata katanya.
Tbc
Omayaa. Kenapalah Puan Park ni kejam sangat? ˋ△ˊ Hadoi hadoi ok bye, good night~~~
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasyDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...