"Argh!"
"Yah ottokhae??? Kalau dia tahu mesti dia report polis!" kata Naeun gelisah. Dia tidak mahu hidupnya berakhir didalam penjara
"Ta..tak mungkinlah dia tahu" nafi Hayoung cuba menyedapkan hati Naeun walaupun dia juga risau.
"Tapi dia dah selamatkan Ji Hyo" sampuk Namjoo memeluk anak patungnya.
"Mesti kalau Ji Hyo dah sedar dia akan ceritakan semuanya and then kita..." Namjoo berhenti bercakap. Air matanya mengalir deras, tak dapat dibayangkan apa yang bakal berlaku pada mereka.
"Yah!" jerit Chorong geram. Dia tahu pasti ada jalannya untuk lari dari situasi ini jika mereka berfikiran positif.
"E..eunji ahh. Kau ada idea tak?" tanya Bomi tergagap gagap pada Eunji. Eunji diam membisu sambil memerhati satu dompet coklat ditangannya.
"Dompet apa tu?! Yah sekarang ni bukan masa nak hadiahkan namja dompet or what! Sekarang ni kita kena cari jalan keluar!" tengking Chorong geram. Eunji masih diam. Dompet itu dibelek dengan teliti. Akhirnya dia berjaya mendapatkan gambar seorang yeoja dicelah dompet itu.
"Wow" membesar mata Eunji saat dia membaca tulisan yang ditulisn belakang gambar itu.
"Wae?" tanya Hayoung pelik. Chorong pantas merampas gambar yang dipegang Eunji. Sama seperti Eunji,Chorong terkedu seketika.
---------------------
"Nek.." panggil Hanbin dari luar. Nenek Kim tersedar dari lamunannya. Dia lantas berdiri dan membuka pintu.
"Nek? Wae? Kenapa nangis?" tanya Hanbin risau. Nenek Kim menggeleng. Dia juga tidak tahu kenapa dia menangis.
"Sudah kamu tengok tengok kan dia. Nenek nak masakkan sup untuk dia. Oh ya,namanya apa?" Nenek Kim cuba lari dari soalan Hanbin.
"Ahh ne. Nama dia Song Ji Hyo. Sedap kan namanya? Macam tuannya juga" balas Hanbin,matanya tidak lari dari memandang Ji Hyo. Senyuman Nenek Kim pudar,nama depannya... Song?
Tbc
Pendek? Bosan? Huhu mian U.U Semalam author nak update but line buat problem T_T
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasiDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...