"Ermm..so.."Ji Hyo cuba untuk mulakan perbualan."Cik Muda,lebih baik Cik Muda balik ke kelas sekarang kerana mungkin guru kelas Cik Muda sudah masuk"kata Hanbin persis robot.
"Ci..Cik Muda?"Ji Hyo sedikit terkejut dengan nama panggilan yang dipanggil.Cik Muda?Wow!"Ya"balas Hanbin sepatah perkataan sahaja.
"Err ok.I go first.Annyeong"lambai Ji Hyo.Langkahnya terhenti apabila dia sedari yang Hanbin telah mengekorinya.
"Erm,awak..Awak ikut saya ke?"tanya Ji Hyo sambil menunjuk pada dirinya sendiri."Saya akan awasi Cik Muda 24 jam"jawab Hanbin.
"2..24 jam??Habis macam mana kalau saya nak mandi?"itulah soalan yang terlintas difikiran Ji Hyo.Hanbin tersenyum kecil.
"Tidak ketika Cik Muda mandi,tidur, menukar pakaian dan yang sepertinya "jelas Hanbin."Awak!Awak senyumlah!"kata Ji Hyo tiba-tiba menjadi teruja.
"Comellah awak senyum.Senyumlah lagi"paksa Ji Hyo.Hanbin menggeleng."Haishh wae?Senyumlah. Macam ni"Ji Hyo menggunakan jarinya dan cuba membuat Hanbin tersenyum.
"Cik Muda,Cik telah lambat untuk ke kelas"kata Hanbin."Aa...nae.Awak ikut sekali?"tanya Ji Hyo ingin mendapat kepastian.
"Ya"balasnya ringkas sahaja."But.. apa kata awak tukar dulu baju tu.Tak sesuailah"cadang Ji Hyo.Lantas Hanbin melihat pakaiannya.
"Maaf Cik Muda.Tetapi saya tidak ada baju sekolah seperti Cik"kata Hanbin menundukkan kepalanya."Yah tak perlulah sopan sangat.Gwenchana. Setahu Ji,di bilik rawatan ada baju sekolah lebih"kata Ji Hyo lebih selesa menggelarkan dirinya sebagai Ji.
"Kajja kita cari"ajak Ji Hyo menarik tangan Hanbin.Hanbin hanya mengikut langkah Ji Hyo.Sepanjang perjalanan,beberapa mata memerhatikan mereka dan berbisik sesama sendiri.
Semasa sampai dihadapan bilik rawatan,Apink baru keluar sambil memapah Chorong yang memakai selipar.Mereka memberikan satu jelinga maut pada Ji Hyo tetapi Ji Hyo cuba untuk mengendahkannya dan masuk ke bilik rawatan
"Ni.Rasanya muat-muat untuk awak"kata Ji Hyo menghulurkan baju seragam sekolah kepada Hanbin. Hanbin mengambil dan membuka bajunya.
"Yah!Kalau yer pun tukarlah dekat tempat lain.Takkan nak tukar dekat sini?"marah Ji Hyo sambil menutup matanya."Maafkan saya Cik Muda"Hanbin meminta maaf dan pergi ke tempat yang lebih tertutup. Sesekali dia tersenyum melihat perangai Ji Hyo yang seperti budak kecil.
---------
"Guys,i think itik hodoh dah upah bodyguardlah"kata Namjoo saat melihat Ji Hyo dan Hanbin yang berada di dalam bilik rawatan dari luar."Tak mungkin si miskin tu upah bodyguard. Dia kan dah miskin mana nak dapar duit"kata Naeun tidak percaya."Kurang ajar punya itik.Aku akan pastikan kau merana lepas ni"kata Chorong mengenggam tangannya. "Kesian u.Nasib kuku kaki you tak rosak"kata Hayoung dalam nada simpati sambil melihat kaki Chorong yang melecur itu.
"Hey.I ada idea.Idea bernas!"kata Eunji mendapat idea."Apa dia?"tanya Bomi tidak sabar."Kita..."
BERSAMBUNG
Huhu gomawo kepada yang vote and comment*bow*Yang sebenarnya idea jahat tu tak muncul lagi,sebab tu author tak sambung.Huhu
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasyDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...