"Ermm" Yoo Rin sedikit mengeliat. Lembutnya katil ni. Tapi kenapa rasa berat disebelah? Dan kenapa..rasa seperti sejuk sangat? Yoo Rin membuka matanya. I..ini bukan biliknya! Dia ada di mana? Perlahan lahan dia menoleh ke kiri dan..
Arghh!!
"Jahat! Jahat! Namja jahat!" Yoo Rin membaling setiap barang yang ada dekatnya. Badannya menggigil. Dia menyelimuti tubuhnya dengan selimut yang ada.
"B..berhenti! B..bukan macam tu! T..tak!" Dae Jung cuba mempertahankan dirinya.
"Jahat!! Namja tak guna!! Nampak je baik! Jahat!! Tak guna! Pabo! Kau memang gila!!" selepas tidak ada barang untuk dibaling, Yoo Rin memukul mukul Dae Jung. Bagaimana ni? Maruah nya sebagai seorang wanita..sudah...
"Mianhae"
"Mianhae? Mianhae? Semudah tu je?! Kau fikir dengan mintak maaf, semua ni akan jadi elok?! M..macam mana kalau aku mengandung?" mata Yoo Rin berkaca. Tak dapat bayangkan apa yang bakal terjadi.
"Aku akan bertanggungjawab. Janji" Dae Jung memang tidak tahu apa yang terjadi tapi dia harus bertanggungjawab atas semua ni.
"S..sudahlah. Aku tak nak tengok muka kau lagi. Tapi..tapi kalau betul aku mengandung dan aku dah bersalin, aku akan cari kau dan kau.. kena bertanggungjawab" air mata mengalir ke pipi Yoo Rin. Dia terus meninggalkan Dae Jung keseorangan...
-----------------------
"Yah Kim Dae Jung! Apa yang kau termenungkan tu lagi? Palli hantar air ni ke Yongguk Highschool. Kat sana perlukan banyak air" arah bosnya. Dae Jung tersedar kembali. Kenapalah dia boleh teringat kenangan lama tu?
"Err tadi bos panggil apa? Kim Dae Jung? Ermm bos, kalau boleh, saya tak nak dorang tahu nama betul saya. Panggil saya Go Sang Hwa. Nae?" Dae Jung memandang kearah bosnya penuh harapan. "Hmm".
Dae Jung tersenyum dengan itu. Dia perlu merahsiakan identitinya. Nama barunya ialah Go Sang Hwa. Ya, dia sudah tukar namanya kepada Go Sang Hwa. Kemalangan 3 bulan lepas memang berpunca daripada seseorang. Dia harus mencari siapa yang telah merancang untuk melakukan jenayah yang telah meragut nyawa isterinya, Song Yoo Rin. Mujurlah pada waktu kejadian, seorang namja menyelamatkan dia. Namja itu adalah Lee Jae Soo, bosnya sekarang.
"Saya pergi dulu bos" Dae Jung menaiki trak biru yang dipenuhi air dibelakangnya.
"Jangan curi tulang pulak! Kalau nak tengok anak, tengok kejap je" jerit Jae Soo dari bawah. Memang Dae Jung sudah ceritakan semuanya pada Jae Soo.
"Anak appa. Sabarlah ya. Appa akan pastikan kamu hidup bahagia semula lepas ni"
Tbc
Omaagoatt drama apakah ini? Dae Jung masih hidup?<(゜ロ゜;)>Prftt abaikan typo dan ayat ayat skema~ dah pukul 2 pagi tapi author tak leh tido lagi U.U Marilah kita beramai ramai berhuhu.
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasyDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...