.Park's House
"Omma~~" panggil Chorong manja. Puan Park Jin Hee yang sedang khusyuk menonton tv memandang Chorong.
"Omma. Chorong masih tak puas hati dekat anak haram tu. Ermm memandangkan esok birthday Bobby..and you know right dia akan buat dekat hotel malam esok? Omma rasa, apa benda yang terbaik Chorong boleh buat untuk jatuhkan si anak haram tu?" soal Chorong mengambil tempat disebelah ommanya.
"Jatuhkan dia? Hotel? Party? Malam?" Puan Park memandang Chorong. Chorong mengangguk.
"Listen this. 18 tahun yang lalu, omma dah buat semua ni" Puan Park memandang Chorong. Chorong pula mengerutkan dahinya, buat apa?
"Yoo Rin..and Dae Jung. Ommalah yang buat dorang tidur bersama" Chorong membesarkan anak matanya. Tak percaya dengan apa yang disampaikan oleh ommanya sendiri.
"Omma yang buat? Why?" Chorong memandang Puan Park penuh tanda tanya.
"Because one, i hate Yoo Rin. So much. Dulu omma kawan dengan dia cuma sebab duit je. Dia terlampau kaya dan pabo! Dia tak sedar omma mempergunakan dia untuk duit dan beli barang yang omma nak" jelas Puan Park. Chorong tergelak.
"Thats why la si anak haram tu pun sama! Ikut perangai omma dia rupanya" tawa Chorong.
"And second, akhirnya dia dapat tahu tentang niat omma. Seminggu sebelum kitorang nak habis sekolah. And that time dia macam tak nak layan omma. Of course la omma and appa dia pesan jangan kawan omma. Dia tu anak manja, semuanya nak report dekat appa and omma dia" Puan Park makin rancak bercerita.
"Then, how? Omma buat macam mana?" tanya Chorong yang berminat dengan topik ini.
"Omma mula mula ingatkan nak kasi Yoo Rin mabuk and then tangkap gambar dia dan kasi dekat parents dia. Tapi si Dae Jung tu pulak yang mabuk. And memandangkan Yoo Rin baik sangat nak tolong Dae Jung, omma ambik keputusan untuk ikut dia dan tangkap gambar sebanyak mungkin. Entah kenapa omma terfikir satu idea. Terus je omma ketuk kepala Yoo Rin kuat kuat dan letak dia dekat katil yang sama dengan Dae Jung" cerita Puan Park. Kenangan lama itu mula bermain dimindanya, terdetik rasa bersalah tetapi dia abaikannya.
"Ouh like that. So, Chorong nak buat macam mana?" Chorong tersengih. Dia tahu ommanya pasti ada idea.
"Ok omma ada rancangan. First..."
Bersambung...
Maafkan author~ author tak tau kenapa Chorong mesti jadi jahat U.U
Btw, dah tengok mv fire??
Omfgggggg im die!! Jungkook so so so hottttttt!! Ya Allah, srsly jantung berdapp dipp dupp je tengok mv tu! XD tak tau la kalau terkena heart attack sebab dorang handsome gilosss ≧﹏≦ Tapi memang bom bom kebabomm! Jimin faceuu too cutee!! Jungkook lagilah cute! Time dia punya part tuhh..erghh erkk ukkk *heart attack* Part depan Suga tu pun hot kan? Muka diaaa...prftt. Author terminat Suga pulak dah XD firee~!! Arrghhh maafkan author sebab ber fangirling kt sini
Janganlah kecam author...lagi -"-
awaa tau tak beza awaa dengan katak?
Katak melompat kemana mana saja (mcm abang katak kita)
Tapi awaa melompat ke hati saiaa
Chia chia chia!!
Ok bye
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasyDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...