"Hey anak haram !" Bobby mencampakkan satu sampul surat ke arah Ji Hyo.
"Aku nak kau datang. Kau tak datang. Kau mati" Bobby tersenyum sinis. Ji Hyo memandang Bobby dengan mata yang berkaca, apa pula ni?
"Aku jumpa kau. Kau mati" sampuk Hanbin. Bobby menjeling Hanbin. Kalau bukan kerana Hanbin, kerja mereka pasti lebih senang.
"Kau. Aku tak jemput kau datang. Jadi tak payah datang" Bobby menunjuk ke arah Hanbin. Hanbin tersenyum sinis.
Ji Hyo melihat sampul surat itu.
'Jemputan ke Majlis Hari Jadi'
Esok harinya. Ji Hyo tahu. Hari jadi Bobby. Setiap tahun dia akan mengadakan majlis hari jadi, setiap tahun jugaklah Ji Hyo hadir. Tapi keadaannya berbeza dari sekarang, dulu dia datang bersama hadiah dan senyuman di bibir. Bobby akan membalas dengan senyum sinis. Memang ramai yang tahu sebab mengapa Bobby dan gengnya selalu membuli Ji Hyo semenjak kematian omma dan appanya. Apa lagi kalau bukan mahu membalas dendam. Ji Hyo pernah menolak cinta Bobby. Tapi Bobby tak berputus dan cuba untuk memujuk omma serta appa Ji Hyo. Hasilnya? Omma dan appa Ji Hyo berkata ianya mengikut keputusan Ji Hyo untuk bercinta dengan siapa. Sejak itu jugaklah Bobby menyimpan dendam.
"Datang. Jangan tak datang. Bye, anak haram" sebelum pergi, Bobby menjeling ke arah Hanbin. Jinhwan hanya mendiamkan diri, dia tidak mahu memandang Ji Hyo. Hatinya sakit. Sangat sakit.
"Wah. Itik dijemput jugaklah! U rasa kan, dia pakai baju apa eh?"
"Maybe..dia pakai daun ja!"
"Hahaha"
Ji Hyo menghembus nafas berat. Ada saja mereka untuk mengejeknya. Apink tersenyum sinis memandang Ji Hyo.
"Get ready la for kejutan nanti" bisik Chorong di telinga Ji Hyo.
---------------------------------
"Dae Jung!" Jae Soo menerpa Dae Jung yang baru hendak menikmati air kopinya.
"Ya bos?"
"Ishh sekarang bukan waktu kerja. Jadi panggil Jae Soo je" Jae Soo mengambil tempat di hadapan Dae Jung. "Ahh ne. Wae?" Dae Jung memandang Jae Soo hairan.
"A..aku rasa..aku dah tahu siapa yang rancang kemalangan tu"
"Mwo?!"
Tbc
Mian sbb late updateBtw, author nak cakap yang author dapat dare dari seekor beruk ni. Muehehehe.
Dare dia merapu -,-
Nak tau??
Errr author kena buat pickupline untuk setiap chapter yang author update  ̄ˍ ̄
Terima kasihlah dekat nenek ni ice_bbear88
Ehem ehem
Awaaaa, awaaa suka harimau?
Cuz aii hari-hari-mau jumpa samaa yuu !!
Chia chia chia!!!XD
Geli kan? Maafkan author, author tak nak buat pun~ susah kot nak buat pickupline U.U nasib baik ada harimau•﹏• huehue author buat sendiri, no copyyy. Tapi kalau ada yg sama tu author tak tau la nak cakap apa.-. Prfttt
Btw, jangan la kecam author.
Sekian~~
Oh hah, follow la nenek tu. Dialah author kedua ff ni. Muahahahahahahaha
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasyDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...