Chapter 31

1.5K 130 31
                                    

"Jadi...Jin Hee dan Young Il ada dalam ni?" tanya Dae Jung pada Jae Soo. Jae Soo mengangguk.

"Ya tak ya juga, harini hari jadi anaknya"

"Engkau rasa..anak kau ada kat sini?" tanya Jae Soo pula. Dae Jung menarik nafas dalam.

"Aku pasti..."

**

"Cik muda..."

"Cik muda dengar dulu apa saya nak ca-"

"Sudahlah Hanbin! Apa yang awak nak jelaskan?? Ji nampak depan mata Ji!! Ji nampak! Tak ada alasan nak tutup semua ni! Just..go and leave me alone" tangis Ji Hyo.

"Cik muda ni bukan macam apa yang cik muda sangka kan! Semua ni-"

"I say shut up!!!" tengking Ji Hyo. Hanbin terkedu.

"Cik-"

"Go!!" Ji Hyo menutup telinganya. Matanya juga tertutup. Tak sanggup dia melihat wajah Hanbin sekarang ini.

Hanbin mengeluh berat. Perlahan lahan dia berjalan menjauhi Ji Hyo. Dan ya, tanpa disedari air matanya jatuh.

"Kau lelaki tak guna!"

Pang!

Hanbin memegang pipinya yang ditampar. Puan Park Jin Hee sekali lagi menampar pipi Hanbin.

"A-apa.."

"Kau tahu tak apa kau dah buat dekat anak aku?!" Puan Park  menolak tubuh Hanbin. Chorong sedang memeluk Puan Park di belakang sambil menangis.

"Bukan macam tu! Semua ni fitnah! Saya tak buat pun macam tu!" Hanbin membela diri.

"Mana kau tahu?? Mana kau tahu sedangkan kau mabuk!!" tangan Puan Park sekali lagi bersiap sedia untuk menampar Hanbin.

"Kau tak-"

"Park Jin Hee.."

"D...D...Dae...Dae Jung...?"

**

Tuan Kwon mengambil gelas wain keduanya. Dia dan anaknya sedang khusyuk menonton drama sekarang.

"Appa tengok tu..lagi satu anak Kim Dae Jung terseksa" kata Bobby penuh sinis. Ya, dia tahu semuanya. Tuan Kwon pula tersenyum sinis melihat itu.

Tapi, di satu sudut, terdapat seorang lelaki berpakaian serba hitam menghampiri mereka. Tuan Kwon tertarik untuk memerhatikan lelaki itu. Dia rasa seperti kenal...

"A..appa..." Bobby tergamam.

"I..itu Kim Dae Jung.."

**

Ji Hyo memeluk lututnya. Di taman yang gelap dan sejuk itu, hanya suara tangisannya yang kedengaran.

"Ji Hyo? Wae??? Kenapa ni??"

"U..unnie"

"Song Ji Hyo, tell me. Kenapa nangis ni??" Shin Hye memeluk Ji Hyo.

"Unnie..Hanbin..Hanbin..."

"Wae?? Kenapa dengan Hanbin??"

"Dia.." Ji Hyo terus menceritakan apa yang berlaku sambil menangis (muehehe author malas)

"Jinjjah?? Tapi unnie rasa mesti ada sesuatu terjadi dekat Hanbin" Shin Hye mengusap belakang Ji Hyo, cuba untuk menenangkannya.

"Tapi unnie. Ji nampak dengan mata Ji sendiri...dia...dia.."

"Unnie tak rasa Hanbin akan buat macam tu. Mungkin lebih baik Ji dengar penjelasan Hanbin" nasihat Shin Hye. Setelah hampir 15 minit disitu, akhirnya air mata Ji Hyo reda juga.

"N..nae..unnie..Ji ada benda nak tanya"

"Tanyalah"

"Unnie kata anak kawan omma unnie punya majlis kan harini? Siapa omma unnie?" tanya Ji Hyo. Entah kenapa benda itu terlintas dikepalanya.

"A'ah. Anak kawan omma unnie. Unnie ada sorang saeng yang sebaya Ji Hyo dengan Hanbin sebenarnya. Oh ya, ermm unnie sebenarnya tak rapat dengan omma dan saeng unnie sangat" jelas Shin Hye.

"Siapa?"

"Omma unnie..Park Jin Hee..saeng unnie pulak Park Chorong"

M..mimpi ka semua ini?

Tbc
Lol rasa macam tengah buat sinetron!!! Huahahahaha XD

Anw, ff ni akan tamat..maybe dalam 10 chapter lagi. Haihh lama lagi tuu *sigh*

And ....jawapan untuk soalan di chapter yang lepas ialah.....

*ketuk tin*

Our bodyguard!! Hanbin!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Our bodyguard!! Hanbin!!

Yehet yehet syabas wahai anak muda. Mari kita teruskan quizz ini..ecehh

Hint: i love this eyesss so muchhh!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hint: i love this eyesss so muchhh!!

Agagagagaga selamat menjawab~!

[C] WWW.BODYGUARD.COMWhere stories live. Discover now