Chapter 20

1.7K 138 5
                                    

Hotel StarL

"Wah Dae Jung! Handsome la kau!" puji kawan kawannya. Dae Jung hanya mampu tersengih.

"Kau ni dari tadi aku tengok terjenguk jenguk. Kau cari sape?" soal salah seorang kawan Dae Jung.

"Ishh kau ni, dia cari sape lagi kalau bukan puteri dia si Cha Yeon tu" sampuk lagi seorang kawan Dae Jung. Mereka semua tertawa dengan kata kata dia kecuali Dae Jung.

"Err Yoo Rin? C..Cha Yeon tak datang ke?" tanya Dae Jung pada Yoo Rin yang baru sampai.

"Dia tak datang sebab balik kampung dia" jawab Yoo Rin. Hatinya sebenarnya hancur apabila dituju kan soalan itu.

"Ohh" Dae Jung mengangguk. Tak dapatlah dia tengok muka Cha Yeon lepas ni!

skip

Jam sudah menunjukkan tepat pukul 12 tengah malam. Tetapi party itu semakin rancak. Kini ia kelihatan lebih kepada party di club malam berbanding party menyambut hari terakhir sekolah.

"Yoo Rin. Jeongmal mianhae. Tapi ni je cara aku untuk dapatkan duit kau. Aku dah tak ada cara lain"  Jin Hee memandang ke arah cawan yang berisi air jus epal. Satu serbuk dicampurkan ke dalam jus epal tersebut, kemudian dia mengacau sebentar dan tersenyum sinis.

"Yoooo~~~Rin~~~ Nak air?" Jin Hee menghulurkan cawan jus epal itu kepada Yoo Rin. Yoo Rin pada mulanya menggeleng tetapi kemudian mengangguk apabila Dae Jung datang duduk dihadapannya.

"Dae Jung. Minumlah. Jin Hee yang ambilkan" kata Yoo Rin menyerahkan cawan itu kepada Dae Jung. Jin Hee membesarkan matanya. Tak!

"Gomawo" kerana terlampau penat, dengan sekali teguk habis kesemua air didalam cawan. Jin Hee tertunduk ke bawah. Tak boleh tarik balik apa yang dia dah lakukan. Dia perlu teruskan semua ini.

1 jam kemudian..

Sudah ramai yang balik ke rumah masing masing. Ada juga yang menginap dihotel buat sehari. Dae Jung terduduk lemah di atas kerusi. Gayanya seperti dia sudah mabuk walaupun dia tidak minum minuman beralkohol.

"Dae Jung gwenchana?" soal Yoo Rin risau. Kawan kawan Dae Jung nampaknya sudah lama balik meninggalkan dia keseorangan.

"H..he..he..Ch..a..Yeon..cantiknya..a..awak" tersekat sekat Dae Jung bercakap.

"A..awak mabuk ke? Aishh ottokhae? Orang lain dah balik. Ermm.. hotel sini je la" Yoo Rin pun terus membantu Dae Jung berdiri walaupun berat. 10 minit berlalu dan Yoo Rin membawa Dae Jung ke lift. Dia sudah menempah satu bilik untuk Dae Jung.

"Erghh" keluh Yoo Rin. Dia yeoja dan Dae Jung namja. Sudahlah dia memakai kasut tumit tinggi dan dress. Makin susah untuk dia memapah Dae Jung.

spalkk (pelik kan -,-)

Yoo Rin membesarkan anak matanya. Dia tersandar di dinding dan Dae Jung dihadapannya. Dae Jung memang tidak sedar dengan apa yang dia lakukan, perlahan lahan bibirnya mendekati bibir Yoo Rin dan..

Chuu

Click
Click

Yoo Rin menolak kasar tubuh Dae Jung. Tadi..dia rasa dia dengar bunyi kamera. Ya, tak silap lagi itu bunyi kamera..tapi mana datangnya? Ahh sudahlah, yang penting dia menghantar Dae Jung ke biliknya segera kerana dia sudah mabuk teruk.

Pintu dibuka,akhirnya Yoo Rin dapat mengambil nafas. Penat sungguh dia. Mungkin kerana terlampau penat, dia sampai terdengar bunyi kamera banyak kali.

Selesai membaringkan Dae Jung diatas katil, Yoo Rin keluar dari bilik tetapi tiba tiba...

"Mianhae Yoo Rin ahh"

Tok!!

Tbc
Ok mianhae for this chapter kalau ada part yang...err ̄ˍ ̄ thanks kepada yang baca and vote~

[C] WWW.BODYGUARD.COMWhere stories live. Discover now