Di rumah★
Ji Hyo membelek surat yang diberi Bobby tadi. Kejap kejap dia mengeluh.
"Cik muda nak pergi ke? Saya rasa tak perlu" Hanbin meletakkan pinggan berisi strawberi.
"Gomawo~ ermm but Ji rasa Ji nak pergi" Ji Hyo menuapkan sebiji strawberi ke dalam mulutnya.
"Tapi.." Ji Hyo menyumbatkan sebiji strawberi ke dalam mulut Hanbin. Habis terbantut niat Hanbin untuk bercakap.
"Makan. Hehe" Ji Hyo tersengih.
"Tapi kan, rasanya hadiah apa yang sesuai?" soal Ji Hyo.
"A-"
"Jom kita pergi mall!" ajak Ji Hyo. Hanbin terkebil kebil melihat Ji Hyo.
"K~~a~~j~~j~~a~~!"
~~~~
BigMall
"Wahh. Dah lama tak datang sini!" Ji Hyo memandang sekelilingnya. Hanbin hanya tersenyum melihat perangai Ji Hyo.
"Jom pergi kedai kasut!" tanpa disedari Ji Hyo memeluk lengan Hanbin.
"E-err" Hanbin hanya mengikut. Rasa janggal. Sangat janggal. Dia hanyalah seorang bodyguard, tetapi sekarang dia tidak rasa seperti dia bodyguard. Orang memandang mereka seperti mereka adalah pasangan kekasih...
"Hah yang ni! Dulu Ji selalu datang kedai ni untuk beli kasut!" Ji Hyo menunjuk satu kedai kasut kepada Hanbin.
"Selamat datang"
**
"Ermm cik muda" panggil Hanbin.
"Ji Hyo" balas Ji Hyo sambil membelek kasut kasut yang disusun.
"J-Ji Hyo, kenapa c-Ji Hyo masih nak beli hadiah untuk Bobby?" tanya Hanbin sedikit tergagap untuk memanggil nama Ji Hyo. Dia juga hairan, Bobby selalunya membuli Ji Hyo, tetapi kenapa Ji Hyo masih lagi berlembut hati untuk memberikan hadiah kepadanya?
"Ermm...molla. Maybe sebab dulu dia chingu Ji. Dulu Ji memang tak akan skip datang birthday party dia. Lagipun, biarlah kalau dorang nak bermusuh dengan Ji, tapi Ji tetap tak mahu anggap dorang sebagai musuh" jelas Ji Hyo panjang lebar. Hanbin mengangguk perlahan, mulia sungguh hati Ji Hyo(ayat skema).
"Ok ni rasanya sesuai! Ji bayar dulu ehh" Ji Hyo terus pergi ke kaunter bersama sepasang kasut.
"Semuanya 1500 won" (mahal ke murah? Author tak tau .-. )
Ji Hyo mula membuka dompetnya. Satu satu duit dikeluarkan. Tapi nilainya sikit, Ji Hyo sempat mengeluh ketika mengira duitnya.
"Terima kasih datang lagi"
***
"Arghh wae?! Kenapa la Ji beli dekat kedai tu??? Mahal!" adu Ji Hyo sambil memuncungkan bibirnya. Hanbin tergelak kecil melihat Ji Hyo.
"Waeyo? Apa yang lawak?" tanya Ji Hyo blur. Hanbin menggelengkan kepalanya.
"H-hanbin?? "
"Noona??"
"Park Shin Hye?!!"
Tbc
Uish uishh mana datang pulak Park Shin Hye ni?? XD Ayoyo. Macam mana sekolah?
Ohh goattt, belum lagi cuti sekolah tapi kerja dah kasi bertimbun-timbun U.U ini nak kena buat dalam vle frog ke frog frog ke apa tah tu. Heihh stress! Kenapa perlu wujud benda frog apa tah ni??????
Awaaa~~~~~
Nama awak Izzatie ke??
Cuz you Izz-A-Tie-ng that i wanttt!!
Chia chia chia!!
Ok cukuplah pickupline ni -,- anw, siapa yang ada kawan nama izzatie tu, buat dekat dia auu XD ececeh, author putuskan untuk tak teruskan dare ni! Huahaha sebab si pemberi dare sudah hilang, jadi dare nya pun kena hilang. Huehue.
YOU ARE READING
[C] WWW.BODYGUARD.COM
FantasíaDi sekolahnya,dia sering dibuli.Kerana sudah tidak tahan,dia telah membuat satu tindakan yang tidak sepatutnya dia lakukan.Ada waktu dia berasa sungguh gembira kerana telah berbuat begitu,ada juga waktu dia terasa sangat menyesal.Semuanya bermula ap...